اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

بخشی از اعتبار فاضلاب شهرک صنعتی مهریز از طریق فرمانداری‌ تامین شود

خبرگزاری فارس: استاندار یزد گفت: بخشی از اعتبار احداث شبکه فاضلاب شهرک صنعتی مهریز از طریق فرمانداری مهریز تامین شود.

بخشی از اعتبار فاضلاب شهرک صنعتی مهریز از طریق فرمانداری‌ تامین شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، محمدرضا فلاح‌زاده در بازدید از شهرک صنعتی مهریز بر ضرورت تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب شهرک صنعتی و استفاده کلیه واحدهای صنعتی از خدمات تصفیه خانه فاضلاب این شهرک تاکید کرد.

وی با تاکید بر اولویت‌دار بودن پروژه فاضلاب شهرک صنعتی عنوان کرد: اتمام عملیات شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک صنعتی و اتصال تمام واحدهای مستقر در شهرک به تصفیه‌خانه فاضلاب از اولویت بالایی برخوردار است و باید بودجه مورد نیاز از طرق مختلف در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد.

فلاح‌زاده، تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز را از طریق فرمانداری و بخش دیگری را از محل فروش انشعاب به واحدهای صنعتی خواستار شد و بر اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در این بازدید گزارشی از پروژه‌های عمرانی اجرا شده و در دست اقدام در شهرک صنعتی مهریز ارائه کرد.

سید مسعود عظیمی با اشاره به بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک در سال گذشته گفت: احداث این تصفیه‌خانه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان یزد است که کار اجرایی آن از سال 1389 آغاز شد و با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عظیمی ادامه داد: در حال حاضر تنها یک مدول از سه مدول پیش‌بینی شده برای تصفیه فاضلاب در حال فعالیت است که قادر به تصفیه 11 لیتر بر ثانیه فاضلاب ورودی از واحدهای صنعتی است.

وی در مورد پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک گفت: در حال حاضر 55 درصد از واحدهای مستقر در شهرک می‌توانند زیر پوشش شبکه قرار گیرند و برای بهره‌مندی بقیه واحدها از این تصفیه‌خانه بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهرک صنعتی مهریز با 300 هکتار مساحت در 25 کیلومتری استان یزد واقع شده است که در حال حاضر 54 واحد صنعتی در آن مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول