اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان:

تحریم‌ها با اجرای سند نوآوری و خلاقیت در صنعت بی‌اثر می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان گفت: پیاده‌سازی سند نوآوری و خلاقیت در صنعت استان می‌تواند تحریم‌ها را بی‌اثر کند.

تحریم‌ها با اجرای سند نوآوری و خلاقیت در صنعت بی‌اثر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازگانی و صنایع و معادن اصفهان، محمدحسن مجتبایی در جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: بر اساس سند نوآوری و خلاقیت در صنعت، روش رفع خلاقانه مسائل و مشکلات در صنعت نهادینه می‌شود.

وی افزود: مراحل ایجاد این سند در واحدهای تولیدی شامل تدوین استراتژی واحد، ایجاد نظام دریافت طرح‌های نوآورانه، گردآوری ایده‌ها، ایجاد هسته‌ها در سازمان، رفع مسائل به روش نوآورانه و مهندسی آن در واحد تولیدی است.

عضو کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان تصریح کرد: واحدهای تولیدی با تدوین استراتژی صنعت استان، بر اساس این برنامه می‌توانند به فعالیت بپردازند.

وی اظهار کرد: بیشتر واحدهای تولیدی استان اصفهان استراتژی خاصی برای فعالیت ندارند.

*طرح چرخش مغزها، فعالیت اثرگذار در فضای اقتصادی کشور

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه طرح چرخش مغزها را فعالیت اثرگذار در فضای اقتصادی کشور دانست و گفت: ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی در مورد طرح‌های ایرانیان خارج از کشور با هدف رونق اقتصادی می‌تواند در شرایط کنونی اقتصاد گام موثری باشد.

مرتضی بیشه با تاکید بر اینکه مدیریت سنتی بسیاری از واحدهای صنعتی استان عامل جدایی آنها از مراکز آموزشی است، تصریح کرد: نقش تشکل‌های اقتصادی مانند اتاق بازرگانی و خانه صنعت در نزدیک کردن صنعت با دانشگاه بسیار موثر است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول