اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل آذربایجان‌غربی خبر داد

اختصاص 2 درصد حمل و نقل بار کشور به آذربایجان‌‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: فقط 2.2 درصد از کل حمل و نقل بار کشور به حمل و نقل آذربایجان‌غربی اختصاص دارد.

اختصاص 2 درصد حمل و نقل بار کشور به آذربایجان‌‌غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های توانمند در زمینه حمل و نقل کالا است اما از نظر وجود بار از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی با اشاره به مشکلات پیش رو در این زمینه، تصریح کرد: با وجود اختصاص بیش از چهار درصد از کل ناوگان موجود و فعال در کشور به این بخش فقط 2/2 درصد از بار کشور به این استان اختصاص دارد.

طالبی با اشاره به ظرفیت استان در بخش جابه‌جایی مسافر، افزود: در زمینه مسافر هم سالیانه 13 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه بخش حمل و نقل بار و مسافر، خاطرنشان کرد: برای توسعه این بخش تمام تلاش خود را در استان انجام داده‌ایم.

طالبی با اشاره به نحوه توسعه فعالیت‌ها در این حوزه، گفت: اقدامات کیفی برای توسعه این بخش باعث شده است تا بسیاری از مردم به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به انجام سفر با ناوگان عمومی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: حمل و نقل مسافر در استان در سال‌های گذشته از نظر کیفی ارتقاء یافته است و بر این اساس شاهد رشد کمی استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل در مسافرت‌ها هستیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول