اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

افزایش نظارت در بخش حمل‌ و نقل عمومی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار افزایش نظارت در بخش حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری شوشتر شد.

افزایش نظارت در بخش حمل‌ و نقل عمومی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شکایات زیادی از سوی مردم به شورای اسلامی شهر ارسال شده است که کرایه‌های مصوب و اعلام شده شورای اسلامی شهر از سوی رانندگان تاکسی در سطح شهر رعایت نمی‌شود و در بیشتر موارد رانندگان به صورت خود سرانه اقدام به افزایش قیمت کرایه کرده‌اند که باید در این‌باره نظارت بیشتری اعمال شود.

وی افزود: افزایش چشم‌گیر خودروهای مسافربر شخصی در سطح شهر نیز از مواردی است که شهروندان به شورای اسلامی شهر گزارش داده‌اند و باید در این‌باره برای ارتقا سطح نظارت‌ها و امنیت حمل و نقل عمومی در سطح شهر از طرف شهرداری با این معضل برخورد جدی شود.

رسولی خاطر ‌نشان کرد: یکی از مسائل اصلی که شورای اسلامی شهر باید آن‌ را در دستور‌کار قرار دهد جلب مشارکت مردمی در امر ساخت شهر است که بهترین روش در این باره حمایت از سرمایه‌گذار و فروش اوراق مشارکت است که باید در اسرع وقت در این‌باره اقدام عاجل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه راه برون‌رفت شهرداری شوشتر از معضلات مالی جلب مشارکت مردمی، فروش اوراق مشارکت، سکوک و روش‌های نوین موجود در جهان برای به کارگیری سرمایه‌های خود برای آبادانی شهر است و باید در این‌باره از نظرات کارشناسان خبره استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری شوشتر در شرایط کنونی بیش از 120 میلیارد ریال بدهی دارد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول