اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه و تحول سازمان هواشناسی:

163 فعالیت هواشناسی دورکاری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه و تحول سازمان هواشناسی گفت: 163 فعالیت هواشناسی که قابلیت انجام از طریق دورکاری را دارد پس از ارزیابی‌های اولیه در سازمان هواشناسی کشور پیاده‌سازی می‎شود.

163 فعالیت هواشناسی دورکاری می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی میز خدمت در اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این تعداد فعالیت هواشناسی از طریق نظام پیشنهادها جمع‌آوری شده و مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی افزود: این مسئله در سومین نشست کارگروه علمی برنامه‌های دهگانه تحول هواشناسی با حضور 15 مدیرکل هواشناسی استان مورد بررسی نهایی قرار می‌گیرد.
احمدی اضافه کرد: پس از بررسی و ارزیابی نهایی فعالیت‌های دورکاری این سازمان براساس بخشنامه‌های ابلاغی طرح دورکاری در سازمان هواشناسی کشور و اداره‌کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری پیاده‌سازی و عملیاتی می‌شود.
مدیرکل توسعه و تحول سازمان هواشناسی با اشاره به پیاده‌سازی نظام پیشنهادها در سازمان هواشناسی کشور، گفت: در راستای اجرای ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری نظام پیشنهادها از تاریخ 24 فروردین ماه سال گذشته در سازمان هواشناسی کشور پیاده‌سازی و عملیاتی شد.
وی در ادامه با اشاره مزایای اجرای طرح دورکاری، گفت: کاهش هزینه‌ها، ارتقای بهره‌وری، افزایش مهارت‌های فردی از طریق خودآموزشی و ایجاد انگیزش در کارکنان از مهم‌ترین این مزایا به‌‎ شمار می‎رود.
احمدی خاطرنشان کرد: دورکاری یک روش انجام کار است که در آن بخشی یا تمام مراحل انجام کار در خارج از محل کار انجام می‌شود، کارمندان می‌توانند از خانه شان یا یک مرکز ارتباط از راه دور در نزدیک خانه‌شان، وظایف خود را انجام دهند.
وی ارتقای بهره‌وری را از دیگر مزایای دورکاری برشمرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای کار از راه دور این است که قدرت سازمان‌ها را در انتخاب نیروی کار بهینه افزایش می‌دهد.
میز خدمت اداره‌کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با هدف دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات با حضور مدیرکل توسعه و تحول سازمان هواشناسی کشور راه‌اندازی و عملیاتی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول