اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان تأکید کرد:

لزوم دورکاری 20 درصد از پرسنل دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس:‌ معاون توسعه‌ مدیریت و منابع‌ انسانی استاندار همدان گفت: طبق مصوبات معاونت توسعه‌ مدیریت و منابع ‌انسانی ریاست جمهوری 20 درصد از پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان باید دورکاری را در دستور کار قرار دهند.

لزوم دورکاری 20 درصد از پرسنل دستگاه‌های اجرایی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان کریم مطهریمؤید ظهر امروز در کارگروه برنامه‌ریزی و تحول اداری استان همدان با تأکید بر اینکه دورکاری یکی از سیاست‌های اصلی دولت محسوب می‌شود، اظهار داشت: این نوع شیوه از کار یک امتیاز برای افراد کارآمد محسوب میشود که شرایط لازم برای این نوع فعالیت مختص افرادی است که نیاز به ارباب رجوع ندارند.
وی افزود: با توجه به مصوبات دولت در معاونت توسعه ‌مدیریت و منابع ‌انسانی رئیس جمهور 20 درصد از پرسنل دستگاه‌های اجرایی باید دورکاری را انجام دهند چرا که در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در سال 90 که در سال آینده انجام میشود نسبت به انجام دورکاری امتیاز قابل توجهی لحاظ می‌شود.
معاون توسعه‌ مدیریت و منابع ‌انسانی استاندار همدان ابراز کرد: هر ساله دستگاه‌ها در شهریور ماه با شاخص‌هایی نظیر محورهایی تحول اداری، عملکرد اختصاصی هر دستگاه و اقداماتی که هر دستگاه‌ اجرایی استان با توجه به مصوبات سفر هیئت دولت و سفرهای شهرستانی استاندار انجام میدهد، صورت میپذیرد.
وی گفت: در حال حاضر 38 دستگاه تابع قانون مدیریت خدمات کشوری و 9 دستگاه که تابع این قانون نیستند مورد ارزیابی قرار گرفته است که تلاش در شناسایی دستگاه‌ها با محور عدالت صورت گرفته است.
مطهریمؤید خاطرنشان کرد: به لحاظ تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های شهرستانی اداره تعاون تویسرکان به عنوان دستگاه برتر و نخست در بین 9 شهرستان استان برگزیده شده است.
وی اضافه کرد: تا سال گذشته استانداری را در ترکیب دستگاه‌های ارزیاب‌شونده قرار ندادیم چرا که معاون توسعه ‌مدیریت و منابع ‌انسانی رئیس جمهور رتبه عالی را برای استانداری همدان انتخاب کرده است.
معاون توسعه ‌مدیریت و منابع ‌انسانی استاندار همدان با اشاره به رتبه‌بندی دستگاه‌ها در آخرین ارزیابی صورت گرفته در سال 89 تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی با کسب 972 امتیاز از امتیاز شاخص هزار رتبه نخست، استانداری همدان با کسب امتیاز 970 از امتیاز شاخص هزار رتبه دوم و سازمان صنایع و معادن با کسب 950 امتیاز از رتبه شاخص هزار رتبه سوم را در استان به دست آورده است.
وی افزود: اداره کل نوسازی مدارس، سازمان امور اقتصادی و دارائی، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل راه و ترابری، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل ثبت احوال و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به ترتیب رتبه‌های بعدی را در ارزیابی به عمل آمده کسب کرده‌اند.
مطهری‌مؤِید تصریح کرد: در حوزه شرکت‌ها و مؤسسات دولتی، بانکها و نهادهای عمومی غیر دولتی به ترتیب شرکت توزیع نیروی برق، بانک سپه و شهرداری جایگاه نخست را به دست آورده‌اند.
وی همچنین در خصوص ارزیابی به عمل آمده از شهرستان‌ها گفت: اداره ثبت احوال در شهرستان همدان،‌ شرکت گاز و مخابرات در ملایر، اداره برق و گاز در نهاوند، اداره برق در تویسرکان، آموزش و پرورش و ثبت احوال در کبودراهنگ، جهاد کشاورزی در اسدآباد، اداره برق در بهار، جهاد کشاورزی در رزن و اداره برق در فامنین رتبه نخست را در بین سایر دستگاه‌های شهرستانی کسب کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول