اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خواستار شد

نظم‌بخشی در هزینه کردن اعتبارات‌ در بند‌رعباس

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به نظم‌بخشی در هزینه کردن اعتبارات توجه خاصی داشته باشند و با یک برنامه‌ریزی درست از اعتبارات به شکلی بهینه استفاده کنند.

نظم‌بخشی در هزینه کردن اعتبارات‌ در بند‌رعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امشب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بندرعباس، برنامه‌ریزی درست را مهم‌ترین رکن در پیشرفت و پویایی دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: وضعیت برنامه‌ریزی استفاده از اعتبارات در شهرستان بندرعباس باید به طور خاصی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بندرعباس پرجمعیت‌ترین شهرستان هرمزگان است، افزود: طرح‌های عمرانی این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

فرماندار بندرعباس بر نظم‌بخشی در هزینه کردن اعتبارات تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به نظم‌بخشی در هزینه کردن اعتبارات توجه خاصی داشته باشند و با یک برنامه‌ریزی درست از اعتبارات به شکلی بهینه استفاده کنند.

مرادی در ادامه با اشاره به لزوم اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی باید میزان نظارت و پیگیری خود را در راستای اتمام طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان بندرعباس افزایش داده تا این طرح‌ها در زمان مناسب با کیفیت مطلوب به بهره‌برداری برسند.

وی اضافه کرد: فرمانداری بندرعباس نیز در راستای ایفای نقش نظارتی خود، بازرسی از طرح‌های عمرانی شهرستان بندرعباس را در دستور کار قرار داده و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته را مورد بررسی قرار خواهد داد.

فرماندار بندرعباس همچنین بر لزوم توجه به طرح‌های عمرانی روستایی تاکید کرد و گفت: طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها در روستاهای دورافتاده نیز آغاز شده نباید فراموش شوند و مدیران مربوطه باید به بهترین شکل ممکن این طرح‌ها را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول