اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

80 درصد اعتبارات ساری در روستاها توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه هر کسی فرماندار ساری می‌شود به گونه‌ای کاندیدای مجلس است، گفت: ‌80 درصد اعتبارات ساری در روستاها توزیع می‌شود.

80 درصد اعتبارات ساری در روستاها توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمد آقامیری در جلسه اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: نظام مدیریت شورایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان یا فرصت نمی‌گذارد، یا اعتقاد ندارد و یا تصور می‌کند نیازی به توجه به شوراها نیست، ادامه داد: اگر منصفانه قضاوت کنیم اکنون روستاها توسط مدیریت شورایی اداره می‌شوند.

آقامیری با اشاره به اینکه استاندار برای حضور در دفتر رسانه‌ها وقت می‌گذارد، متذکر شد:‌ انتظار داریم که استاندار برای شوراها هم اینگونه وقت گذارد.

این مسئول با بیان اینکه اعضای شورا خواسته‌های شخصی ندارند بلکه دغدغه‌های مردم را منتقل می‌کنند، افزود: از استاندار تقاضا داریم تقویت شوراها را در دستور کار قرار دهند.

آقامیری ادامه داد: مردم از ما می‌پرسند و ما هم از استاندار سئوال می‌کنیم که آیا آقای استاندار اصلاً دغدغه ساری را دارد و اگر این دغدغه وجود دارد، خروجی آن چیست.

وی با بیان اینکه عده‌ای به عمد یا به سهو تصور می‌کنند ساری بیشترین بودجه را دریافت می‌کند، گفت:‌ در حالی که اینگونه نیست.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه ساری را باید با دیگر مراکز استانی مقایسه کنیم، یادآور شد: ‌در حالی که ساری را با سایر شهرهای مازندران هم نمی‌توان مقایسه کرد.

این مسئول با بیان اینکه دست ما در جیب مردم است اما دولت هم تکلیف دارد، تصریح کرد:‌ مراکز سایر استان‌ها ابر شهر است، اما آیا می‌توان ساری را هم اینگونه دید.

آقامیری با اشاره به اینکه ما برای این سوال‌ها جوابی نداریم، ابراز داشت:‌ کارگروه رسیدگی به مشکلات مرکز استان باید تشکیل شود.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ساری تنها مرکز استان در کشور است که فرودگاه ندارد، گفت:‌ کارخانه سایپا به اسم ساری تمام شد و امروز از مرکز استان جدا شده است.

وی با اشاره به 60 مورد مصوبه سفر اجرایی نشده در ساری یادآور شد:‌ بحث آزادسازی پادگان همت استاندار را می‌طلبد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با این چشم‌انداز کمربندی جنوبی ساری تا پایان سال به بهره‌برداری نمی‌رسد، ادامه داد: بزرگراه جنوبی اکنون در درون شهر قرار دارد و پروژه فرهنگ‌سرای مرحوم کردان که مصوبه شورای دوم بود هنوز به بهره‌برداری نرسیده و ساری مرکز فرهنگی ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه ترافیک معضل بزرگ ساری است، گفت: مصوبات سفر انتقال سایت اداری را چاره این کار دانسته است.

آقامیری با بیان اینکه مدیران سطوح سوم هم اطاعتی از معاونان استاندار ندارند، اذعان داشت: دولت تشخیص داده سایت اداری باید منتقل شود، اما این کار انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه هر کسی فرماندار ساری می‌شود به گونه‌ای کاندیدای مجلس است، متذکر شد: ‌80 درصد از همان اعتبارات کم را هم در روستاها توزیع می‌کنند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه نتوانستیم یک سرمایه‌گذار برای ساری جذب کنیم، اذعان داشت: از مدیریت ارشد استان انتظار داریم این ناتوانی ما را رفع کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول