اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

بانوان در طرح دورکاری موفق‌تر کار می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: باید در راستای نهادینه کردن موضوع دورکاری تلاش شود چرا که در این صورت بانوان شاغل بیشتر موفق می‌شوند.

بانوان در طرح دورکاری موفق‌تر کار می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرضیه ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی بانوان عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش تشکیل شد، اظهار داشت: متاسفانه در جامعه به موضوع دورکاری و اشتغال در فضای دور از اداره بهای چندانی داده نمی‌شود به طوری که این موضوع سبب آسیب دیدن فرزندان بانوان شاغل ‌می‌شود.
وی تصریح کرد: سخت‌گیری‌های دست و پاگیر برای بانوان شاغل برای باقی ماندن در محیط اداره یک معضل جدی است می‌طلبد در این ارتباط راه‌کارهای اساسی اتخاذ شود تا در مواقع لازم زنان در محیط خانواده و کنار فرزندان خود به امور تحقیقاتی و علمی بپردازند چرا که در این صورت میزان بازدهی آنها در محل کار و غیر آن به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه سلامت جسمی بانوان شاغل باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: چنانچه مسئله دورکاری در جامعه به نحو مطلوب نهادینه شود بانوان فرصت و انرژی کافی برای پرداختن به سلامت خود نیز خواهند داشت.
وی به اهمیت توجه کردن به ورزش بانوان نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند باید در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی بین مردان و زنان اقدام شود تا به دنبال آن بانوان هم در راستای تقویت قوای جسمی و روحی خود گام‌های موثری بردارند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی باید امکانات لازم در راستای ایجاد تفریح‌های سالم فراهم شود، اظهار داشت: ما آمادگی داریم با متولیان سازمان آموزش و پرورش در راستای ارائه طرح و ایده در این زمینه همکاری کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول