اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

سامانه مجازی استانداری گیلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فاز نخست سامانه مجازی استانداری گیلان در راستای دورکاری کارمندان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

سامانه مجازی استانداری گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان در مراسم افتتاح یک‌هزار و 290 پروژه‌های هفته دولت با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 451 میلیارد ریال در استان اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه مجازی موجب جلوگیری از اتلاف وقت مردم در اداره‌ها می‌شود.

میثاق بکیان با اشاره به سامانه 138 استانداری گیلان، افزود: زیرساخت و بسترهای سامانه آماده‌سازی و عملیاتی شده است.

این مسئول راه‌اندازی سامانه مجازی گیلان را در راستای دورکاری کارمندان دولت دانست و تصریح کرد: نیازمندی‌های مردم در سامانه مذکور گم نمی‌شود.

بکیان در ادامه به ارائه 35 خدمت دستگاه‌های اجرایی گیلان در دفاتر پیشخوان دولت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال 175 خدمت با همکاری دستگاه‌های مختلف احصاء شده و در اختیار دفاتر پیشخوان دولت گذاشته شده است.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان تعداد دفاتر پیشخوان شهری استان را 300 دفتر اعلام کرد و یادآور شد: 600 دفتر پیشخوان روستایی در استان فعال است.

وی با اشاره به اجرای 76 پروژه در اداره کل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان، ابراز کرد: سامانه 138 نخستین سامانه مجازی استانداری‌ها در کشور است و امور مردم و فعالیت‌های کارمندان دولت در سامانه مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گفته بکیان 30 خط تلفن به صورت آنلاین در سامانه 138 استانداری گیلان فعال است.

مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان نیز در مراسم مذکور تعداد اشتغالزایی یک‌هزار و 290 پروژه افتتاحی در هفته دولت را 15 هزار شغل عنوان کرد و گفت: تعداد 2 هزار و 828 نفر پس از افتتاح پروژه‌ها مشغول به‌کار می‌شوند.

عیسی مهدوی به افتتاح 13 هزار و 500 پروژه مسکن مهر گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد 5 هزار واحد مسکونی با هزینه 463 میلیارد تومان در هفته دولت جاری در استان افتتاح می‌شود.

وی از رشد 2.5 برابری آسفالت راه روستایی گیلان خبر داد و بیان کرد: فاز نخست بندر آستارا با اعتبار 25 میلیارد تومان و اشتغالزایی 100 نفر آماده افتتاح است.

مهدوی بهره‌برداری از بندر چندمنظوره آستارا در اقتصاد گیلان را اثرگذار خواند و اضافه کرد: 17 پروژه شرکت‌های برق و آب منطقه‌ای گیلان در هفته دولت جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول