اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

اعتبارات کشور باید به صورت عادلانه تقسیم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقسیم اعتبارات کشور به صورت عادلانه تاکید کرد.

اعتبارات کشور باید به صورت عادلانه تقسیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز پروژه‌های قابل توجهی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، این پروژه در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی دارد.

وی بر ضرورت تقسیم اعتبارات کشور به صورت عادلانه تاکید کرد و افزود: برخی استان‌ها از این اعتبارات بیشتر بهره‌مند می‌شوند، که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید خدمات بیشتری به سرمایه‌های انقلاب اسلامی ارائه شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف به ویژه وضعیت اقتصادی مردم یادآور شد: باید مشکلات اقتصادی پیش آمده در جامعه به نحو مطلوبی حل شده و مردم متضرر نشوند.

اسماعیلی بر ضرورت حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید برای حل مشکلات با هماهنگی بیشتری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم حل مشکلات جامعه از سوی مسئولان است، خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان باید با توجه بیشتر به مردم به عنوان سرمایه‌های انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با کمک و همت مسئولان و مردم، نظام جمهوری اسلامی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول