اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

تعریف 1700 پروژه برای دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در مجموع طی سال گذشته یک هزار و 732 پروژه برای دستگاه‌های اجرایی مختلف استان زنجان تعریف شده بود.

تعریف 1700 پروژه برای دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار داشت: به منظور تبادل موافقت‌نامه اعتبارات باید یک ضرب‌العجل زمانی برای مدیران دستگاه اجرایی تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه عدم مبادله موافقت‌نامه اعتبارات توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی استان به معنی عدم علاقه‌مندی آنها برای جذب اعتبارات است، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارشات یک هزار و 732 پروژه طی سال گذشته در استان زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: ارزش این پروژه‌ها 346.4 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 72.1 درصد از اعتبارات به پروژه‌های مورد نظر تخصیص یافته است، تصریح کرد: بیش از 68 درصد از اعتبارات نیز از خزانه پرداخت شده است.

کریمی با تاکید بر اینکه رشد بسیار خوبی در زمینه ورود اطلاعات به سامانه مربوطه در استان زنجان وجود داشته است، ادامه داد: با توجه به باز نشدن سامانه سال جاری اگر دستگاه‌هایی اطلاعات سال گذشته خود را وارد نکرده‌اند، در این زمینه اقدام کنند.

وی در زمینه نرخ رشد جمعیت با تاکید بر اینکه شهرستان ماهنشان تنها شهرستانی است که نرخ رشد جمعیت در آن منفی است، تصریح کرد: باید این مسئله قبل از توزیع بودجه مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه باید در زمینه رشد جمعیت در شهرستان ماهنشان تحلیل دقیقی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مکانیزم‌ها و ابزارهای تشویقی در این شهرستان اعمال شود.

وی به اجرای 113 طرح هادی در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در شهرستان ابهر 14 طرح هادی روستایی، در شهرستان ایجرود 11 طرح، در خدابنده 35 طرح، در خرم‌دره دو طرح، در زنجان 31 طرح، در طارم 12 طرح و در شهرستان ماهنشان هشت طرح هادی روستایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول