اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس ارومیه کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های شهری ارومیه ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس ارومیه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در این مراسم ابتدا پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهری از اصول مورد توجه در شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌های سراسر کشور است که در راستای خدمات‌دهی به مردم و واگذار کردن امورات اداره شهر توسط مردم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بازنگری در قوانین شهرداری‌ها که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی است موجب جذب بیشتر سرمایه‌گذاران به شهرها و حضور هرچه بیشتر در عرصه خدمات‌دهی می‌شود.

جلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ارومیه به عنوان مرکز آذربایجان‌غربی در حال حاضر به پنج تقاطع غیرهمسح نیاز دارد که باید توسط شهرداری و گروه‌های عمرانی ساخته و تحویل مردم داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان ابراز داشت: توجه به حاشیه شهرها و مناطق محروم در اولویت شهرداری و نهادهای خدمات‌رسان ارومیه است که امید داریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان مربوطه شاهد پیشرفت و تحول در عرصه‌های مختلف باشیم.

در ادامه محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه توجه به ورودی‌های شهر را از اولویت‌های مهم شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: تا پایان سال جاری تمام ورودی‌های شهری از جمله بلوار استاد شهریار که از وضعیت نابسامانی برخوردار هستند، در راستای توسعه هرچه بیشتر شهری، زیباسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: آزادسازی خیابان شهید کوهنورد و خیابان علامه مجلسی که از آرزوهای مردم این مناطق است با اعتبار 10 میلیارد تومان انجام می‌شود که گره‌های ترافیکی این مناطق را حل می‌کند.

شهردار ارومیه در پایان تصریح کرد: ارومیه با جمعیت620 هزار نفری خود که معادل یک سوم جمعیت کل آذربایجان‌غربی است نیازمند توسعه هرچه بیشتر است.

در پایان این مراسم نیز مهندس علی میرزایی رئیس گروه عمران سازه پایدار غرب در سخنانی گفت: عملیات پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس ارومیه به طول 614 متر، عرض 25 متر و ارتفاع 560 سانتی متر به مرحله اجرا در می‌آید.

وی افزود: طول دیوارهای این پروژه حدود 422 متر است که از امروز و با مشارکت شهرداری ارومیه آغاز می‌شود.

میرزایی همچنین در زمینه زمان اجرای این طرح تصریح کرد: این پروژه به عنوان یکی از مهمترین‌های خدمات شهری ارومیه در مدت شش ماه و با حضور پیمانکاران ماهر زیر نظر بنیاد تعاون ناجا اجرا می‌شود.

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مدرس ارومیه در آستانه دهه ولایت و با رمز یا علی ابن ابی طالب آغاز شده و قرار است تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول