اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد

نظارت جدی فرمانداران بر اجرای پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌غربی گفت: فرمانداران باید بر اجرای پروژه‌های عمرانی نظارت جدی داشته باشند.

نظارت جدی فرمانداران بر اجرای پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد عصر امروز در همایش مشترک فرمانداران با مدیران ارشد آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با توجه بر وضعیت موجود بازار، فرمانداران باید نسبت به کنترل بازار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین بر اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در شهرستان‌ها تاکید کرد.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: تحریم دشمنان هیچ تاثیری بر عزم و اراده راسخ ملت ندارد و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اتخاذ تدابیر مدیریتی مناسب، تحریم‌ها را با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی به ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی مطمئن باشند که مسئولان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با آگاهی و بیداری کامل در مقابل توطئه‌های آنان خواهند ایستاد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با اشاره به روند اجرای طرح مسکن مهر در استان گفت: طرح مسکن مهر در استان آذربایجان‌غربی با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

خلیل محبت‌خواه از افزایش سقف تسهیلات بانکی برای مسکن مهر خبر داد و افزود: میزان تسهیلات بانکی برای اجرای طرح مسکن مهر از 220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر را 60 درصد اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر 7 هزار واحد مسکن مهر در استان آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به مشوق‌ها ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فرماندارانی که برای اجرای سریع طرح‌های مسکن مهر تلاش می‌کنند از تسهیلات و امکانات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

همایش هم‌اندیشی فرمانداران و مدیران ارشد استانی به منظور بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف عمرانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های 17 گانه استان برگزار شد.

روان‌سازی ارائه تسهیلات به طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا، ساماندهی چاه‌های غیرمجاز و پیشگیری از برداشت‌های بی‌رویه آب از منابع سطحی و زیرزمینی، راهکارهای توسعه مناطق محروم و دورافتاده، تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه طرح‌های مهر ماندگار، اجرای هرچه سریع‌تر مصوبات کارگروه توسعه کشاورزی استان، سرعت‌دهی به طرح‌های احیای دریاچه ارومیه و علاج‌بخشی کم‌آبی دریاچه ارومیه از جمله مهم‌ترین محورهای این همایش یک‌روزه بود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول