اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر خبر داد

بهره‌برداری از پروژه نقاشی دیواری تمثال شهید خلبان چله دوان در باقرشهر

خبرگزاری فارس: مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر از بهره‌برداری پروژه نقاشی دیواری با تمثال شهید خلبان حسین چله دوان خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه نقاشی دیواری تمثال شهید خلبان چله دوان در باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر، چند سالی است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، تمثال مبارک آنان بر روی در و دیوار شهرمان نقش می‌بندد و حماسه جانفشانی و از خود گذشتگی ایشان را در اذهانمان زنده می‌کند و خاطرات شیرین در کنارشان بودن را به یادمان می‌آورد.

رسول وصالی‌نیا در این ارتباط ضمن اعلام این مطلب گفت: باقرشهر با تقدیم بیش از یک‌صد شهید گلگون کفن نقش بسزایی در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایفا کرده است، واحد زیباسازی شهرداری نیز بر حسب وظیفه و در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان و نسل‌های آینده با شهدا، تمثال منور ایشان را در نقاط مناسب و پس از کارشناسی و بررسی لازم به صورت نقاشی دیواری بر در و دیوار شهر ترسیم کرده است.

مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر افزود: از آنجا که تقاطع بلوار سی متری امام خمینی (ره) و بلوار غدیر بیشترین تردد را در سطح باقرشهر دارد و یکی از خیابان‌هایی که به این تقاطع می‌رسد خیابان خلیان شهید حسین چله دوان بوده و با عنایت به موقعیت مناسب این مکان و نامگذاری خیابان همجوار، واحد زیباسازی اقدام به احیا و سیمان‌کاری دیوار مشرف به تقاطع ذکر شده کرد.

وصالی‌نیا در پایان تصریح کرد: این واحد پس از انجام مراحل اولیه و بررسی طرح‌های مختلف، در نهایت طرح تمثال شهید خلبان حسین چله دوان به ‌همراه نمادی از دلاورمردی‌های خلبانان هوانیروز در دوران دفاع مقدس را اجرا کرده است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول