اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر مشهد:

اتمام پروژه‌های شهری به اعتبار و مدیریت مناسب نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مهم‌ترین عوامل تأخیر پروژه‌های عمرانی عدم تحقق اعتبارات دولتی و مدیریت مناسب پروژه‌ها است.

اتمام پروژه‌های شهری به اعتبار و مدیریت مناسب نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی مشهد جواد داودآبادی مهم‌ترین عامل تاخیر پروژه‌های عمرانی را عدم تحقق وعده‌های دولت دانست و اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مربوط به اجرای خط 2 قطار شهری می‌شود که قرار بود شهرداری از منابع مالی دولت مبلغ 130 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص دهد که به دلیل عملی نشدن، این امر با تاخیر و عقب ماندگی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری از تمام توان مالی خود برای پیشرفت این پروژه استفاده می‌کند، تصریح کرد: در برخی دیگر از پروژه‌ها به دلیل عدم مدیریت مناسب شاهد کندی کار و تاخیر‌های طولانی مدت هستیم که از نمونه‌های آن می‌توان به برخی پروژه‌های مشارکتی و شرکت تعاونی ناجا اشاره کرد.

این مقام مسئول در ادامه سرمایه‌گذاری‌های کلان را نیازمند کار آمدی و تخصص دانست و گفت: شورای شهر بر موضوع نظارت بر پروژه‌ها تاکید دارد و معتقد است تمام حقوقات شهروندان و شهرداری باید از طریق اجرای به موقع پروژه‌ها تامین شود.

داودآبادی گفت: در برخی مواقع یکی از مشکلات در زمینه‌ انجام پروژه‌های عمرانی افزایش مصالح ساختمانی و تملک اراضی است که مشکلاتی در زمینه گسترش ساخت و سازها به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول