اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

احیای امر به معروف مستلزم ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر مستلزم آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح معرفت عمومی جامعه است.

احیای امر به معروف مستلزم ارتقای سطح آگاهی عمومی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام غلامرضا حسین‌نژادیان ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهم‌ترین و ارزنده‌ترین پدیده اجتماعی آثار و برکات اجتماعی و فردی بسیاری دارد.

وی افزود: گسترش و تعمیق این دو فریضه الهی در حقیقت نیازمند یک عزم ملّی و همگانی است و بر همین اساس باید سازوکارهای حضور و مشارکت مردم در این امر مهم را فراهم کرد.

حسین‌نژادیان تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و ارتقای سطح معرفت عمومی جامعه در خصوص اهمیت و اجرای این فریضه الهی یکی از عوامل مؤثر در تحقق این دستور الهی است.

امام جمعه بروجن در ادامه با تاکید بر ضرورت اولویت‌بندی کردن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی استان، اظهار داشت: با اولویت‌بندی کردن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی استان می‌توان مسائل حاد و حساس را زودتر شناسایی و در راستای برطرف کردن آن‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدوین کرد.

حسین‌نژادیان بر ضرورت مشارکت و همراهی همه دستگاه‌های متولی در اجرای احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اجرای این دو فریضه مهم علاوه‌بر اینکه نیازمند کار فرهنگی است بلکه قوه قضائیه نیز باید با قانون‌شکنان برخورد جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از منکراتی که در جامعه رخ می‎دهد به منظور دهن‌کنجی به ارزش‌های اسلام و نظام است بر همین اساس باید با این افراد برخورد قانونی شود.

حسین‌نژادیان بر ضرورت ارائه الگوهای جایگزین تاکید کرد و افزود: باید برای منکراتی چون ماهواره و اینترنت به دنبال وسایل جایگزین باشیم تا از این طریق بتوانیم با هجمه‌های فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول