اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

آموزش مهم‌ترین عامل در احیای امر به معروف است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مهم‌ترین عامل در احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

آموزش مهم‌ترین عامل در احیای امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از ارزش و اهمیت والایی در جامعه اسلامی برخوردار است و شایسته است نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌ای مورد غفلت واقع شود ارزش‌های دینی و الهی مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند و آن جامعه به سمت نابودی کشیده می‌شود.

سرافراز با بیان اینکه شعار امسال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با عنوان تذکر لسانی، پیام مهربانی، وظیفه همگانی نامگذاری شده است، تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های این ستاد با محوریت همین شعار تدوین و اجرا می‎شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، آموزش را از مهم‌ترین مباحث احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: این موضوع باید در معاونت‌های ستاد و زیرمجموعه‌های آن به نحو جدی پیگیری شود.

سرافراز با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم، اظهار داشت: ماه محرم یکی از مقاطع زمانی است که در آن احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‎شود.

وی افزود: در همین راستا باید تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این ماه معطوف کنیم.

سرافراز با اشاره به آسیب‌هایی که در ماه محرم در جامعه مشاهده می‎شود، گفت: باید به نحوی به این آسیب ورود پیدا کرد و آن‌ها را مورد بررسی قرار داد که در ماه محرم امسال شاهد چنین آسیب‌هایی نباشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر همین اساس شایسته است تا بررسی آسیب‌های ماه محرم و صفر در اولویت برنامه‌های این ستاد قرار گیرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول