اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی:

امنیت خراسان‌شمالی در سفر رهبری بیشتر جلوه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امنیت استان در سفر رهبری بیشتر جلوه کرد.

امنیت خراسان‌شمالی در سفر رهبری بیشتر جلوه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خراسان‌شمالی، با پایان یافتن سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان‌شمالی، فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی در قدردانی از مردم غیور و ولایت‌مدار این استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است: خراسان‌شمالی، باب‌الرضا و مهد میهمان‌نوازی طی روزهای اخیر در استقبال از رهبر کبیر انقلاب امام خامنه‌ای، روزهای شکوهمند و به یاد ماندنی را سپری کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: فضل الهی، سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای به استان خراسان‌شمالی در پرتو استمرار وحدت، وفاداری و هوشیاری، افق کاملاً امیدوارکننده‌ای برای آینده این منطقه ترسیم کرد.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: فعالیت‌های مستمر و مقتدرانه فرماندهی انتظامی، خراسان‌شمالی را به استانی امن تبدیل کرده که این امر در سفر اخیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیش از پیش جلوه کرده است.

این اطلاعیه ادامه می‌دهد: در راستای تأمین نظم و امنیت این سفر تاریخی، وظایف متعدد و گسترده‌ای به نیروی انتظامی واگذار شد که با لطف و عنایت خداوند متعال و همدلی و تلاش شبانه‌روزی، دلسوزانه و ایثارگرانه تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان توانمند و همچنین با همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول در بهترین شرایط امنیتی و انتظامی برگزار و برگ زرین دیگری در پرونده پرافتخار ناجا افزون شد.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: تدابیر اتخاذ شده برای اجرای اقدامات انتظامی و ترافیکی به منظور استقبال از رهبر معظم انقلاب، هر چند برای مردم غیور استان خراسان‌شمالی، موجبات زحمت را به وجود آورده بود اما با امنیت بالایی که همگی مرهون همکاری و همیاری مردم فهیم و ولایی بود، برگزار شد.

فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی در این اطلاعیه بر خود لازم می‌داند از فعالیت‌ها و تلاش بی‌وقفه شما ملت در اجرای این مأموریت خطیر تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول