اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف بهار خبر داد

اختصاص 700 میلیون ریال برای بازسازی امامزاده ناصر و منصور لالجین

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از آغاز بازسازی امامزاده ناصر و منصور و ربابه شهر لالجین با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال خبر داد.

اختصاص 700 میلیون ریال برای بازسازی امامزاده ناصر و منصور لالجین

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه پناهگاهی امن برای دعا و راز و نیاز مردم است و در امامزادگان احساس آرامش می‌کنند، اظهار داشت: بازسازی و مرمت امامزادگان و بقاع متبرکه یکی از اولویت‌های ما در اداره اوقاف شهرستان بهار است.

وی با بیان اینکه بقعه متبرکه امامزاده ناصر و منصور و ربابه و امامزاده میرشمس‌الدین علمدار روستای زاغه در این شهرستان در حال بازسازی هستند، افزود: مبلغ 360 میلیون ریال وام از سازمان اوقاف دریافت کرده‌ایم و با تزریق اعتبارات دولتی و سازمانی جمعاً 700 میلیون ریال برای نوسازی امامزاده ناصر و منصور و ربابه اختصاص داده‌ایم.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار در پاسخ به تأخیر در آغاز بازسازی این بقعه متبرکه گفت: به دلیل عدم وجود اعتبارات کافی کار بازسازی این بقعه متبرکه با تأخیر آغاز شد که امیدواریم انشاءالله با همکاری خوب مسئولان شهرستان با قوت هرچه بیشتر شاهد اتمام این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: مساحت این امامزاده در طرح جامع 250 متر مربع لحاظ شده است که دارای تربت‌خانه، شبستان، کفشداری و سرویس‌های بهداشتی است.

حسینی در پایان سخنانش اظهار داشت: امامزاده ناصر و منصور و ربابه شهر لالجین از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) هستند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول