اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کردستان به مدیران ریسک‌پذیر و مبتکر نیاز دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان نیازمند داشتن مدیران ریسک‌پذیر و مبتکر است.

کردستان به مدیران ریسک‌پذیر و مبتکر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌شب در هشتمین نشست ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان در سنندج اظهار کرد: تفاوت مدیران موفق با سایر مسئولان و مردم عادی داشتن روحیه ریسک‌پذیری و ابتکار به خرج دادن در پیشبرد بهتر مسائل و برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: مدیران نباید تنها به بیان مشکلات موجود در استان اکتفا کنند، بلکه باید همواره پیگیر دغدغه‌های مردم و موانع سد راه سرمایه‌گذاران استان باشند.

وی از مسئولان استان خواست که سرمایه‌گذاران استان را راهنمایی و یاری کنند و با وقوع کوچک‌ترین مسئله‌ای اقدام به مراجعه به مراجع قضایی نکنند.

استاندار کردستان بر ایجاد تحول در سیستم مدیریتی استان تاکید کرد و افزود: مدیران استان باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و برای کسب نتیجه رضایت‌بخش از برنامه و اقدامات ادارات تحت مدیریت خود باید همواره پیگیر این امورات باشند.

شهبازی انجام کارها به صورت سلیقه‌ای را آفتی اداری خواند و افزود: باید برای سرعت بخشیدن به توسعه استان از انجام کارها به صورت سلیقه‌ای پرهیز شود، چون این امر موجب کند شدن روند اجرای برنامه‌ها و دستیابی به اهداف تعیین شده برای گسترش پیشرفت استان می‌شود.

وی با بیان اینکه یک مدیر به تنهایی قادر به حل و فصل مشکلات استان نیست، بیان داشت: داشتن تعامل، انسجام و هماهنگی میان مدیران رمز موفقیت کاهش و حتی از میان برداشتن مشکلات و موانع موجود در توسعه استان است.

وی خطاب به مدیران بانک‌های کشاورزی استان گفت: وام‌ها و تسهیلات بانکی مربوط به طرح‌های توسعه استان را به افراد توانمند و کاری پرداخت کنند تا منجر به ایجاد معوقات بانکی نشود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول