اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دشمن‌شناسی و همدلی عامل موفقیت مدیران در انجام مسئولیت‌های محوله است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن‌شناسی، وفاق و همدلی و تسلط بر نفس سه عامل موفقیت مدیران در انجام مسئولیت‌های محوله به آنان است.

دشمن‌شناسی و همدلی عامل موفقیت مدیران در انجام مسئولیت‌های محوله است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی، دشمن‌شناسی را ضامن حفظ هویت دینی دانست و افزود: دارایی‌های مادی و معنوی ملت ایران موجب شده است که این ملت دشمنان زیادی داشته باشد که برای مقابله با این دشمنی‌ها باید ابزارها و اهداف دشمن را بشناسیم.

وی اظهار داشت: دشمن‌شناسی به ویژه در حوزه پیچیده جنگ نرم که باورهای دینی و بنیان‌های اجتماعی ما در معرض خطر قرار داده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نصرتی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام تلاش‌ها و تبلیغات سوءدشمنان نظام از امنیت و آسایش و آرامش کامل برخوردار است، شاهدیم که نتیجه تمام دشمنی‌ها و اقدامات دشمنان نظام در گذشته این شد که با از خودگذشتگی‌های رزمندگان دفاع مقدس، پشتیبانی مردم و هدایت‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری چنان حماسه‌ای بزرگ آفریده شد.

وی تاکید کرد: امروزه هر فعالیتی که در سایه ولایت، استقامت، استقلال، شرف و عزت در کشور انجام شود، تحمل آن برای دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب دشوار است. 

نصرتی بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که جمهوری اسلامی ثابت، پاینده و سرافراز بوده و محدود به مرزهای ایران نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه وفاق و همدلی مدیران در تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تسلط بر نفس و پیروی نکردن از خواهش‌های نفسانی را از دیگر عوامل موفقیت مدیران برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم، افزود: امنیت، عدالت و رفاه از نعمت‌های الهی و از اصلی‌ترین نیازهای بشر است که لازمه یک جامعه برخوردار و مدرن به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، مسئولیت در نظام اسلامی و فرصت خدمتگزاری به مردم را یکی دیگر از نعمت‌های الهی ذکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا تکالیف خود را در مسئولیت جدید به نحو احسن به انجام برسانم و در این مسیر همکاری و همدلی مدیران و نخبگان جامعه را خواهانم. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول