اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل سیاسی استانداری خوزستان:

مدیران فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: باید فرصت خدمت‌رسانی به مردم را مغتنم بشماریم و تلاش کنیم تا بیشترین خدمت را به مردم انجام دهیم.

مدیران فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حمید قناعتی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم توفیق الهی است که به هر انسانی نمی‌رسد لذا باید از این فرصت کوتاه استفاده حداکثری کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ها و کارهایی که دولت در شهرستان گتوند انجام داده شایسته قدردانی است و باید از تعامل مردم و مسئولان این منطقه در پیشبرد پروژه‌ها قدردانی کرد.

این مسئول افزود: شهرستان گتوند توانمندی‌های زیادی دارد و باید کوشید تا استعدادهای این شهرستان شکوفا شده و مسیر توسعه را سریع‌تر طی کند.

قناعتی با اشاره به اینکه باید در راستای توسعه سطح خدمات به مردم گام برداریم، خاطر نشان کرد: باید بکوشیم تا در عرصه خدمت‌رسانی به مردم موانع موجود را با ابتکار عمل از سر راه برداریم.

وی افزود: وجود انقلاب و پابرجا ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است و امام (ره) در سال‌های اولیه انقلاب با وجود تمام ترورها و مشکلاتی که وجود داشت و همزمان با آن جنگ تحمیلی، با مدیریت خود و همکاری، همیاری، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این انقلاب را زنده نگه داشتند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان افزود: شناخت اندیشه‌های شهدا و ارزش‌های والایی که برای آن به شهادت رسیده‌اند از وظایف کنونی است و باید بکوشیم در نیل به این وظایف گام برداریم.

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات سال گذشته مردانه پای امام (ره) ایستادند و مقام معظم رهبری را روسفید کردند؛ مردم شهرستان گتوند نیز با تقدیم بیش از 300 شهید، ولایتمداری خود را اثبات کرده‌اند و از این حیث باید به خود ببالند.

قناعتی با قدردانی عملکرد فرماندار سابق شهرستان گتوند، قدرت‌الله امانی پور را فردی متواضع و مردم‌دار معرفی کرد و افزود: در چند ساله‌ اخیر و با روی کار آمدن دولت خدمتگزار خدمات و پیشرفت‌های بسیار خوبی در این شهرستان حاصل شده که انصافاً نقش فرماندار در این زمینه غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول