اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

رفتن مدیران ذوب‌آهن بهتر از تغییر سرمربی بود

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: بهتر بود به جای اینکه سرمربی تیم را تغییر دهند مدیران تیم تغییر می‌کردند، آنها هستند که باید بگویند چرا ذوب‌آهن به این روز افتاد.

رفتن مدیران ذوب‌آهن بهتر از تغییر سرمربی بود

جمشید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به شوک داشت تا تغییر و تحولاتی در تیم ایجاد شود زیرا افکار و نوع برخورد جدید می‌تواند روند بهبود تیم را منجر شود.

وی با اشاره به فرهاد کاظمی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: این مربی نشان داده در هر تیمی که بحران داشته و با آن کار کرده توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: در حال حاضر نکته‌ای که بیش از همه موارد در مورد ذوب‌آهن باید به آن توجه کرد مشکلات مالی و مسائل روحی و روانی تیم است و اگر مسائل مالی به طور کامل حل نشود این مشکلات در تیم همچنان وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بهتر بود به جای اینکه سرمربی تیم را تغییر دهند مدیران تیم تغییر می‌کردند زیرا در اصل آنها هستند که باید بگویند چرا ذوب‌آهن به این روز افتاد.

رشیدی تاکید کرد: باید از مدیران تیم پرسید اگر قرار است همین شرایطی که برای کربکندی وجود داشت برای کاظمی هم وجود داشته باشد پس چه لزومی به تغییر کربکندی بود و اگر قرار به تغییرات مثبت است چرا این تغییرات را برای سرمربی سابق تیم ایجاد نکردید و باید گفت با شرایط گذشته آلکس فرگوسن هم اگر به ذوب‌آهن بیاید تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

وی افزود: اگر به مدیری پول نمی‌دهند که کار کند بهتر است استعفا کند و مدیر جدید هم یا شرایط را تغییر می‌دهد یا اینکه می‌گوید من هم نمی‌توانم این شرایط را تغییر دهم و به طور کل نمی‌آید.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در ادامه به صحبت‌های فرهاد کاظمی مبنی بر برگزاری روزی سه جلسه تمرین اشاره کرد و افزود: این صحبت به هیچ عنوان از لحاظ علمی نمی‌تواند صحیح باشد و سرمربی یک تیم هم بر اساس علم روز فوتبال باید صحبت کند البته شاید رسانه‌ها هم در این مورد نظرات وی را به خوبی منعکس نکرده باشند.

وی تاکید کرد: باید دید چه کسانی ذوب‌آهن را دچار بحران کرده‌اند و اگر قرار باشد همان شرایط قبل در تیم وجود داشته باشد کار سختی برای سرمربی جدید نیز وجود دارد.

رشیدی ادامه داد: فرهاد کاظمی جزو مربیان خوب لیگ محسوب می‌شود و مهم آغاز کار این مربی است که اگر با برد برابر آلومینیوم هرمزگان همراه شود می‌تواند شرایط خوبی را برای این مربی و تیمش به همراه بیاورد.    

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول