اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

زنجان 74 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از وجود 74 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت در سطح استان زنجان خبر داد.

زنجان 74 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به بهره‌برداری از چندین طرح در جریان سفر وزیر و هیئت همراه به استان اظهار داشت: بهسازی 90 کیلومتر از آزادراه زنجان ـ قزوین برای نخستین بار بعد از احداث آن انجام شده است.

وی مجموع اعتبارات هزینه شده برای بهره‌برداری از هفت پروژه‌ راه سفر وزیر راه و شهرسازی را 23 میلیارد و 42 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گزارشی از وضعیت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر را در این جلسه ارائه داد.

وی به تعامل مطلوب موجود در بین مدیران استان زنجان اشاره و تصریح کرد: با مساعدت مسئولان وزارتخانه و مدیران استانی، زنجان همواره جزو استان‌های برتر در مسکن مهر بوده است.

باباپور با اشاره به افتتاح 20 هزار و 531 واحد مسکن مهر در سه مرحله اضافه کرد: 74 هزار واحد مسکن مهر هم در دست احداث است.

وی چهار بانده کردن محور ترانزیت زنجان ـ تاکستان به طول 100 کیلومتر، چهار بانده کردن محور شریانی سلطانیه ـ قیدار ـ کبودر‌آهنگ به طول 106 کیلومتر، چهار بانده کردن محور زنجان ـ بیجارـ دیواندره، بهسازی و احداث محور زنجان ـ دندی ـ تخت سلیمان و احداث و بهسازی راه اصلی بناب ـ منجیل را از جمله پروژه‌های در دست ساخت راه در استان زنجان اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیمارستان 32 تختی ایجرود، بیمارستان 220 تختی ابهر، احداث پل غیر هم‌سطح تقاطع سجاس، احداث تقاطع غیر هم‌سطح نورین و آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی بالای 50 خانوار را از جمله طرح‌هایی استان زنجان اعلام کرد که در داخل طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی عدم اختصاص وام به مسکن مهر، عدم فروش اقساطی، تعیین تکلیف ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، بحث آزادسازی حریم راه‌ها، عدم اختصاص قیر به پروژه‌های راه، اعم از روستایی و راه‌های اصلی و تسریع در روند موضوعات ارجاعی را از جمله مشکلات و درخواست‌ها خود اعلام کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول