اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور:

سرانه بودجه فرهنگی هر دانشجو در پیام نور 80 هزار ریال است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: سرانه بودجه فرهنگی برای هر دانشجو در دانشگاه پیام نور 80 هزار ریال است.

سرانه بودجه فرهنگی هر دانشجو در پیام نور 80 هزار ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا اژدر در همایش توجیهی فرماندهان و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان گلستان که در اردوگاه شیرآباد برگزار شد اظهار داشت: کار فرهنگی را بودجه انجام نمی‎دهد بودجه لازم است اما علت تامه نبوده و علت ناقصه است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد از دانشجویان بومی مراکز و واحدهای دانشگاهی در پیام نور هستند خاطر نشان کرد: این امر نشان می‎دهد که دانشگاه پیام نور با اولویت دانشجویان بومی فعالیت می‎‎کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول بسیج دانشگاه پیام نور بیان داشت: دانشجویان پیام نور باید زحمت بیشتری نسبت به دانشجویان سایر دانشگاه‎ها بکشند و احساس خودباوری را در خود تقویت کنند چون کار به خودشان واگذار شده و حضور استاد برای دانشجویان کمرنگ است لذا اگر این دانشجویان وقت بیشتری صرف کنند حتما موفق‎تر خواهند بود.

اژدر با اشاره به اینکه دانشجویان پیام نور از فعال‎ترین دانشجویان در زمینه‎های مختلف علمی، فرهنگی و بسیج هستند یادآور شد: در همه مراکز دانشگاه پیام نور بسیج فعال است و بیشترین اساتید بسیجی در مجموعه دانشگاه‎های پیام نور هستند.

وی جایگاه دانشگاه پیام نور را در بین دانشگاه‎های دولتی در رتبه 16 عنوان کرد و ابراز داشت: این رتبه نشان می‎دهد که با وضعیت کمبود امکانات و سختی‎های فراوان از رشد خوبی برخوردار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول بسیج دانشگاه پیام نور متذکر شد: دانشجویان پیام نور باید علاوه بر اینکه در زمینه‎های علمی پیشرو باشند در زمینه‎های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز بر سایر دانشجویان پیشگام باشند.

اژدر اضافه کرد: برخلاف افرادی که معتقدند دانشجویانی که وارد فعالیت‎های فرهنگی می‎شوند به درس‌شان لطمه می‎خورد بنده معتقدم دانشجویانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می‎کنند به لحاظ علمی نیز از توانایی بیشتری برخوردار هستند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته کرسی‎های آزاداندیشی به صورت ویدئو کنفرانس در دانشگاه برگزار شد و امسال نیز بنا داریم تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی و مسئول بسیج دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه تشکل‎های سیاسی در دانشگاه پیام نور وجود ندارد اظهار داشت: ما به شدت در تقویت بسیج کوشا هستیم، در سازمان مرکز تا به حال بسیج وجود نداشته که بنا داریم بسیج اساتید را در سازمان مرکزی شکل دهیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول