اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

عدم اختصاص بودجه مجتمع فرهنگی و هنری سلطانیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اختصاص نیافتن اعتبار مجتمع فرهنگی و هنری سلطانیه خبر داد.

عدم اختصاص بودجه مجتمع فرهنگی و هنری سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در جلسه مربوط به شهر سلطانیه اظهار داشت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری سلطانیه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان است.

وی افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده بود که متاسفانه اختصاص نیافته است.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: تامین آب شرب روستای خرمدرق از سال 87 آغاز شده است که در سال 89 با مشکلاتی مواجه شد.

یدالله حسنی با اشاره به اینکه مردم روستای چنگوری به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خسارت‏های زیادی را وارد کرده‏‏اند، اضافه کرد: مردم این روستا اجازه انتقال آب به روستای خرمدرق را نمی‏‌دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه اهالی روستای چنگوری با مشکلات کمبود آب کشاورزی مواجه هستند، تصریح کرد: با وجود اینکه یک حلقه چاه در این روستا حفر شد باز هم مشکل آنها برطرف نشده است و درخواست حفر چاه دیگری را دارند.

وی تاکید کرد: مشکل اساسی در روستای چنگوری عدم همکاری اعضای شورا و دهیار این روستا با شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان است.

حسنی در زمینه توزیع آب بسته‏‌بندی در برخی از روستاهای نیازمند اظهار داشت: اعتبار مورد نظر در این زمینه را پیگیری می‏کنیم و دستگاه‎های توزیع آب را نیز افزایش می‏‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز با اشاره به اینکه 104 شهید در شهر سلطانیه وجود دارد، گفت: مزار شهدای این شهر که معمولا به صورت تک مزاری هستند، ساماندهی شود.

امام جمعه شهر سلطانیه ضمن اینکه ارتقاء بخش سلطانیه به شهرستان را خواستار شد، خاطرنشان کرد: به تسریع در برطرف‌کردن مشکلات فنی مسجد علامه حلی شهر سلطانیه و همچنین مساعدت به منظور ساخت دفتر امام جمعه در این شهر تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول