اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مازندران:

2.5 درصد بودجه دانشگاه‌ آزاد باید در امور فرهنگی هزینه شود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد مازندران گفت: 2.5 درصد بودجه دانشگاه‌ آزاد باید در زمینه فرهنگی هزینه شود.

2.5 درصد بودجه دانشگاه‌ آزاد باید در امور فرهنگی هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عصر امروز با حضور ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و تمام اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد. 

سید حسین ابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در این نشست با اشاره به سیاست‌های فرهنگی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز فعالیت‌های فرهنگی و توجه به فعالیت‌های این حوزه مورد تاکید رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی است و در این راستا 2.5 درصد بودجه دانشگاه باید در زمینه فرهنگی هزینه شود که این افزایش بودجه نقش مهمی در کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی خواهد داشت.

وی سپردن فعالیت‌های فرهنگی به دانشجویان را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: دانشجویان و جوانان ما دارای فکر جدید، اندیشه نو و طرح نوین هستند و باید بستر فعالیت فرهنگی و حضور جوانان در این عرصه را فراهم کرد.

ابراهیمیان تکثر تشکیلات و کانون‌های دانشجویی را برای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه متذکر شد و گفت: باید رقابت صحیح بین تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی برای ارائه برنامه فرهنگی و هنری ایجاد کرد.

وی در پایان با اشاره به اختصاص امتیاز فرهنگی برای اساتید و اعضای هیئت علمی گفت: از اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه اساتید است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول