اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن و پتروشیمی جهرم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محقق شدن بودجه و اعتبار برای مراحل اجرایی پروژه‌های راه‌آهن و پتروشیمی جهرم این امور در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن و پتروشیمی جهرم

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت مسکن در چند ماه اخیر رشد غیر متعارفی پیدا کرده است در تلاش هستیم با دعوت از مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای حل این مشکل جلساتی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر در جهرم افزود: در بحث مسکن مهر و خودمالکی جهرم در برخی از موارد قسمتی از تسهیلات پرداخت نشده است و از طرفی نیز در اموری که باید مردم مشارکت می‌کردند با عدم همکاری آنها رو‌به‌رو شده است.

به گفته نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه‌ای که با مشاور وزیر و مسئول مسکن مهر صورت می‌گیرد تلاش می‌کنیم تا مشکلات این بخش نیز رفع شود.

رضایی با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار در جهرم نیز گفت: پروژه جاده جهرم به شیراز از طرح‌های مهر ماندگار است که چند قسمت آن انجام شده است و مطالعات و مناقصه بخش دیگر آن که از خفر تا اکبرآباد و به طول 40 کیلومتر بوده نیز صورت گرفته که با تامین اعتبارات جدید مراحل پایانی این پروژه محقق می‌شود.

وی عملیات اجرایی و تکمیلی جاده جهرم - لار - بندرعباس را از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار این شهرستان دانست و اضافه کرد: امور اجرایی این طرح نیز با انجام مناقصه عملیاتی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اتمام بیمارستان بخش خفر و نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم را جزو طرح‌های مهر ماندگار این شهرستان دانست که بخش پایانی و واحدهای نیمه تمام آن با تامین اعتبارات لازم تحقق می‌یابد.

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی راه آهن شیراز - جهرم - لار - بندرعباس در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و جلسات متعددی که با مسئولان وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت در نهایت مقرر شد تا همان شرکت قبلی با هیئت مدیره جدید و مالکیت وزارتخانه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال، عملیات اجرایی این پروژه را شروع کنند.

رضایی همچنین با اشاره به اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه پتروشیمی جهرم تصریح کرد: مراحل اجرایی این پروژه نیز پس از بررسی مطالعات زیست محیطی و توپوگرافی و همچنین جانمایی و طراحی داخلی در آینده نزدیک توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء  آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول