اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی:

مبارزه با غده سرطانی اسرائیل هدف مهم امام بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی گفت: امام خمینی در مسیر اداره کشور، تشکیل حکومت اسلامی و مبارزه با غده سرطانی اسرائیل را در دستور کار قرار داد.

مبارزه با غده سرطانی اسرائیل هدف مهم امام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام سعید توکلیان ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری که در محل جهاد کشاورزی خورموج برگزار شد، گفت: خداوند به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله دستور داد که داستان حضرت نوح علیه السلام را برای مردم بازگو کند تا مردم بدانند حضرت نوح در راه تبلیغ دین چه زحماتی متحمل شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی افزود: حضرت نوح علیه‌السلام در رسالت خود دو مأموریت اصلی به عهده داشت که یکی به استناد آیه شریفه «کلمة الله هی العلیا» اعتلای کلمه «الله» و دیگری مبارزه با ستمگران بود.

وی به استناد به حدیث شریف نبوی العلماء ورثة الانبیاء افزود: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از عالمان دینی مانند انبیاء در ابتدای آغاز نهضت خود این دو رسالت را در دستور کار خود قرار داد.

توکلیان یادآور شد: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در ابتدای نهضت خود در فکر تشکیل حکومت اسلامی و بعد از آن هم در فکر مبارزه با غده سرطانی اسرائیل بود.

وی در پایان این همایش تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) هر چند که معصوم نبود و از دریافت وحی محروم بود ولی دارای تأییدات و الهامات غیبی الهی بودند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول