اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تکواندو نونهالان مازندران:

با کمترین امکانات قهرمان کشور شدیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم تکواندو مازندران پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور گفت: با کمترین امکانات کاپ قهرمانی کشور را بدست آوردیم.

با کمترین امکانات قهرمان کشور شدیم

مهسا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران خوبی از سراسر کشور حضور داشتند که در نهایت با درخشش تکواندوکاران نونهال مازندرانی با کاپ قهرمانی بدست آمد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 400 تکواندوکار نونهال کشور از 32 تیم به میزبانی تهران به روی شیاپچانگ رفتند که تیم اعزامی مازندران با سه مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان شد.

تقوی درباره مدال‌آوران مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: هانیه قلی‌زاده، زهرا پوراسماعیل و پریسا جوادی با شکست تمامی حریفان موفق به کسب سه مدال طلا شدند.

مربی تیم تکواندو نونهالان مازندران بیان داشت: سیده طاهره شریفی و فاطمه پورزهرا به دو مدال نقره و محدثه زارع و زینب فولادی به دو مدال برنز رسیدند.

وی سطح کیفی این دوره از مسابقات را نسبت به سال‌های گذشته مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این مسابقات از هر تیم 10 تکواندو کار حضور داشتند که برای کسب مدال رقابت سختی با هم داشتند.

تقوی در ادامه با انتقاد از مسئولان هیئت تکواندو استان ادامه داد: هماهنگی و انتخاب نفرات برگزیده برای اعزام تیم بر عهده‌ام بود که یک روز قبل از مسابقات این هماهنگی‌ها و سرمربی تیم به کلثوم محسن‌پور سپرده شد.

مربی تیم تکواندو نونهالان مازندران گفت: برای انتخاب نفرات برتر به مسابقات قهرمانی کشور با 18 تکواندوکار آغاز کردیم که در نهایت 10 نفر برتر به این رقابت‌ها معرفی شدند.

وی درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: پس از تیم مازندران که قهرمان این دوره شد تیم‌های گیلان و تهران نیز دوم و سوم شدند.

تقوی در پی کسب مقام قهرمانی تیمش در کشور از تکواندوکاران و کادرفنی تیم خانم‌ها کلثوم محسن‌پور سرمربی و محبوبه کاردوست سرپرست تیم به خاطر زحمات زیادی را که متحمل شدند،  تشکر کرد.

مربی تیم تکواندو نونهالان مازندران در پایان با اشاره به مشکلات تیم‌های تکواندو بانوان در مازندران اذعان داشت: تیم‌های تکواندو مازندران در مسابقات مختلف کشوری و استانی با کمترین اعتبار بودجه ورزشی راهی مسابقات می‌شوند که این امر سبب ناراحتی ورزشکاران و کادرفنی می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول