اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

برهم زدن ثبات سیاسی کشور مقدمه تسلط دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به سخنان رهبری گفت: بر هم زدن آرامش سیاسی کشور مقدمه تسلط دشمنان بر کشور است.

برهم زدن ثبات سیاسی کشور مقدمه تسلط دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی رضایی بیرجندی، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی اظهار کرد: معظم‌له فرمودند که مسئولان باید آرامش سیاسی کشور را تا انتخابات حفظ کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال سوء استفاده است و در داخل نیز برخی از افراد حرف دشمن را می‌زنند و برخی از دوستان را مورد هجمه قرار می‌دهند این در حالی است که باید حریم‌ها را نگه داریم و از خط ولایت تجاوز نکنیم.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: سفر رهبری به خراسان شمالی و استقبال بی‌نظیر از معظم‌له بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که تحریم‌ها هیچ تاثیری بر اراده ملت ایران ندارد.

رضایی بیرجندی با اشاره به نهم ذی‌الحجه روز عرفه گفت: روز عرفه روز عبادت و نیایش و فرصتی برای تجدید پیمان با خالق جهان است.

وی به 29 مهر ماه روز ملی صادرات اشاره کرد و یادآور شد: کشوری می‌تواند به استقلال کامل برسد که بتواند تولید داخلی داشته باشد و مازاد بر نیاز داخل را صادر کند و داشتن مبادلات بین‌المللی زمینه رسیدن به استقلال اقتصادی است.

امام جمعه بیرجند به سالروز شهادت حجاج بیت‌الله‌الحرام به دستور آمریکا و آل سعود اشاره کرد و گفت: امید است روزی وابستگان به استکبار توسط مومنان واقعی از بین بروند و مراسم برائت از مشرکان به درستی برگزار شود.

رضایی بیرجندی با اشاره به روز آمار و برنامه‌ریزی از مسئولان اجرایی خواست که به جای پرداختن به مسائل غیر ضروری در راستای برنامه‌ریزی اساسی برای توسعه کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول