اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

دشمن تنها راه وابسته کردن مسلمانان را حذف ارزش‌های دینی می‌داند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به تلاش دشمنان در راستای حذف ارزش‌های دینی در بین جوامع اسلامی اظهار کرد: دشمن تنها راه وابسته کردن مسلمانان را حذف ارزش‌های دینی و جایگزین کردن ضد ارزش‌ها می‌داند.

دشمن تنها راه وابسته کردن مسلمانان را حذف ارزش‌های دینی می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی چهارشنبه‌شب در هفتمین جلسه شورای اداری استان با محوریت کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان در سنندج، اظهار کرد: دین اسلام تنها دین جاودانه‌ای است که پاسخگوی تمامی نیازهای انسان‌ها در حوزه‌های مختلف است.

به گفته وی، دین مبین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین دین الهی است و حرکت در مسیر دستورات انسان‌ساز آن انسان را در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد کرد.

وی افزود: خداوند متعال در بسیاری از آیات قرآن مجید نجات بشریت را در گرو گرویدن به دین مبین اسلام و حرکت در راستای دستورات این دین الهی عنوان کرده است.

وی با بیان اینکه ایمان به خدا و حرکت در مسیر دستورات الهی تنها راه نجات انسان‌ها از تباهی و فساد است، تصریح کرد: انسان‌های ایمان‌داری که براساس دستورات دین حرکت می‌کنند، بدون شک در زندگی دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: انسان‌های که خود را از خدا و دین الهی جدا می‌دانند، قطعاً دچار تباهی هستند و در بدبختی زندگی خواهند کرد، حتی اگر ثروت زیادی داشته باشند.

حسینی‌شاهرودی افزود: انسان‌های که زندگیشان بر مبنای دین استوار باشد با اطمینان و آرامش قلبی زندگی می‌کنند و این وعده‌ای است که خداوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم آن را به مسلمانان نوید داده است.

وی تصریح کرد: خداجویانی که همواره خوف و ترس خدا را در دل دارند هیچگاه دچار معصیت نمی‌شوند و در برابر هیچ قدرتی ترس به دل راه نخواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان فقر و نداری در جوامع را ناشی از بی‌توجهی به دین عنوان کرد و گفت: در جوامعی که دین حرف اول را می‌زند و حکومت‌ها بر اساس دستورات دین استوار هستند فقر، نداری و دیگر آسیب‌های اجتماعی کمتر خود را نشان خواهند داد.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای حذف ارزش‌های دینی در بین جوامع اسلامی اظهار کرد: دشمن تنها راه وابسته کردن مسلمانان را حذف ارزش‌های دینی و جایگزین کردن ضد ارزش‌ها می‌داند و برای تحقق این مهم دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زند.

به گفته وی، ترویج بدحجابی و بی‌حجابی، بی‌بند و باری و اعتیاد در بین جوانان و بی‌توجه کردن مردم به مسائل دینی و مذهبی از مهم‌ترین اهداف دشمنان اسلام برای حذف ارزش‌های دینی در بین جوامع اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: جنگ نرمی که دشمنان علیه نظام‌های اسلامی همچون ایران با بهره‌گیری از تمام توان و تجهیزاتشان به راه انداخته‌اند نشانه وحشت دشمن از ترویج و توسعه این دین الهی است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه تلاش‌های گسترده دشمنان در حوزه جنگ‌نرم و شبیخون فرهنگی علیه کشور ایران بر کسی پوشیده نیست، گفت: بی‌توجهی به اقدامات دشمن ضربات جبران‌‌ناپذیری را به دنبال دارد.

وی افزود: در شرایط سخت امروز رسالت مسئولان نظام به ویژه دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی بسیار سنگین و حساس است و کم‌کاری آنان نمی‌تواند جوابی قانع‌کننده داشته باشد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در کردستان، مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان نیازمند قدرت نرم بوده و لازمه این قدرت نیز وجود مسئولان توانمند و پایکار در حوزه‌های فرهنگی است.

حسینی‌شاهرودی افزود: تقویت مسائل دینی و توسعه برنامه‌های فرهنگی با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان از مهم‌ترین نیازهای امروز جوامع اسلامی بوده و نیاز به ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی دارد.

به گفته وی، تا زمانی که مسئولان فرهنگی استان فقط طراح و تصمیم‌گیر باشند نمی‌توانیم نتیجه مطلوبی را شاهد باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان افزود: مسئولان فرهنگی استان تنها زمانی می‌توانند در این حوزه موفق عمل کنند که خود شناخت کافی از موقعیت و دسیسه‌های دشمنان داشته باشند تا بتواند در میدان نبرد با هجمه‌ نرم دشمن تاکتیک مناسب ارائه کنند.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمن باید کسانی به میدان بیایند که شناخت کافی از دشمن داشته و راه مقابله با دشمن را نیز به بهترین شکل بشناسند.

وی شناخت مسائل و مشکلات موجود در جامعه را مهم‌ترین نیاز در اجرای کارهای فرهنگی محتوایی عنوان کرد و گفت: باید بدانیم که نیاز جامعه چیست و براساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از مسئولیت‌ها به عنوان امانت و نعمتی الهی نام برد و گفت: خدمت صادقانه به مردم تنها راه شکرانه نعمتی است که خداوند در این نظام الهی نصیب مسئولان کرده است.

حسینی‌شاهرودی در پایان تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها برای انجام کارهای بزرگ در استان فراهم است و عدم انجام وظیفه هر کدام از مسئولین فرهنگی برای استفاده مطلوب و بهینه از این فرصت ظلم بزرگی به مردم استان است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول