اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پیوند اولیا و مربیان صورت می‏گیرد

تشکیل انجمن‏های اولیا و مربیان با حضور 800 نفر از والدین دامغانی

خبرگزاری فارس: انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان دامغان در 100 آموزشگاه تحصیلی شهری و روستایی این شهرستان هم‏زمان با هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار می‏شود.

تشکیل انجمن‏های اولیا و مربیان با حضور 800 نفر از والدین دامغانی

کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش دامغان در حاشیه مراسم هفته پیوند اولیا و مربیان در این شهرستان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: با برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس شهری و روستایی دامغان نسبت به جمعیت دانش‏آموزی هر مدارس، بین هفت تا 10 نفر به عضویت انجمن‏های اولیا و مربیان درمی‏آیند.

مریم کردزاده تصریح کرد: با پیش‏بینی‏های صورت گرفته در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس شهری و روستایی دامغان در سال تحصیلی 91-92 تعداد 800 نفر از والدین دانش‏آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب می‏شوند.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات بنا به دعوت مدیران مدارس از همه والدین دانش‏آموزان از بین والدین شرکت‌کننده در مراسم و اعضای انجمن اولیا و مربیان هر یک از مدارس برگزار می‏شود.

کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دامغان به اهداف تشکیل انجمن‏های اولیا و مربیان در مدارس پرداخت و اظهار داشت: آگاه کردن اولیا نسبت به مسائل دینی، تربیتی، اخلاقی و مشاوره با آنان در هماهنگ کردن روش‏های تربیتی و آموزشی در محیط خانه و مدرسه از مهم‏ترین اهداف اجرای این طرح است.

کردزاده افزود: ایجاد و تحکیم پیوندهای عاطفی، اخلاقی و انسانی بین اولیای دانش‏آموزان و مربیان مدارس، بهره‏مندی هرچه بیشتر از امکانات اولیا برای تهیه، تدارک و تکمیل امکانات آموزشی، پرورشی و بهداشتی مدرسه و پیشرفت دانش‏آموزان در مسائل تربیتی و تحصیلی از دیگر اهداف انجمن اولیا و مربیان است.

وی گفت: شعار امسال هفته پیوند اولیا و مربیان، ارتباط مستمر و پویای خانواده با مدرسه و با نگاه تسریع در روند آموزش و تربیت دانش‏آموز در مدرسه و افزایش بازدهی تربیت فرزند در خانواده نام‏گذاری شده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول