اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

1760 انجمن اولیا و مربیان در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 760 انجمن اولیا و مربیان در مدارس این استان فعال است.

1760 انجمن اولیا و مربیان در چهارمحال و بختیاری فعال است

شهاب رحیم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هفته پیوند اولیا و مربیان 24 تا 30 مهر با هدف گسترش ارتباط اولیا و مربیان برگزار می‏شود.

وی افزود: اعضای انجمن بر اساس تعداد دانش‎آموزان به طور میانگین هفت یا هشت نفر هستند و در واقع یک تشکل مردم‌نهاد است و سعی دارد در کنار مربیان به مشکلات رسیدگی کند.

رحیم‌پور از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته اولیا و مربیان خبر داد و گفت: هر روز این هفته با یک عنوان نام‌گذاری شده است.

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعامل و همکاری خانه و مدرسه، ترویج فرهنگ تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اولیا و مربیان، نشاط، تندرستی و موفقیت از جمله عناوین این هفته است.

رحیم‌پور با بیان اینکه یک‌هزار و 760 آموزشگاه در استان دارای انجمن اولیا و مربیان است، تصریح کرد: داشتن انجمن بستگی به تعداد دانش‎آموزان دارد و اگر جمعیت یک مدرسه زیر 10 نفر باشد، تمام اختیارات انجمن به مدیر مدرسه واگذار می‎شود.

وی در ادامه افزود: انجمن اولیا و مربیان باید یک جلسه در ماه برگزار کند ولی با توجه به شرایط مدارس ممکن است این جلسات بیشتر شود و به دو جلسه در ماه برسد.

رحیم‌پور با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان تنها برای مشارکت‌های مالی تشکیل نشده است، اظهار داشت: تقویت مالی آموزشگاه‌ها مهم است اما آن‌چه ضرورت بیشتری دارد شرکت اولیا و مربیان در انجمن برای مشارکت فکری است چراکه ممکن است گاهی با ارائه یک ایده مفید و زیبا مشارکت خود را نشان دهد.

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، اولیا را پشتیبان آموزشگاه‌ها دانست و افزود: اولیا مانند یک حامی برای مدارس به شمار می‎روند و در هرگونه مشکل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شرکت کرده و با مدیر و مسئولان مدارس هم‌فکری می‌کنند.

گفتنی است امروز در تمام شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری جلسات اولیا و مربیان با هدف بالا بردن مشارکت والدین در امور مدارس برگزار شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول