اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا برگزار شد

نشست مسئولان انتظامی قزوین با مدیران و اولیای مدارس

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته ناجا نشست مسئولان انتظامی قزوین با مدیران و اولیای مدارس برگزار شد.

نشست مسئولان انتظامی قزوین با مدیران و اولیای مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست مسئولان انتظامی استان قزوین با مدیران مدارس و اولیای مربیان به مناسبت هفته ناجا پیش از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه 2 اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از معلمان و نیروهای ناجا در سالن کوثر آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه 2 اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین سخنرانی کردند.  

سخنرانان در این مراسم از خطرات و آسیب‌های مواد مخدر و نحوه پیشگیری از مصرف و گسترش این ماده افیونی مطالبی را بیان کردند.

غلامحسین دارایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین در این مراسم از همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و از آنان خواست این همکاری را بیشترکرده تا این نهاد بتواند در عملکردها و وظایف خود بهتر عمل کند.

این مسئول ضمن تشریح عملکرد شش ماه نخست سال جاری نیروی انتظامی استان قزوین، آماری از کشفیات مواد مخدر و دستگیری سارقان، قاچاقچیان، معتادان در استان قزوین ارایه کرد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول