اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

انجمن‌های اولیا و مربیان مقصد تعلیم و تربیت عالیه را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: احیای طرح‌های انجمن اولیا و مربیان در مدارس سبب خواهد شد تا راه تعلیم و تربیت عالیه در نظام جمهوری اسلامی هموارتر شود.

انجمن‌های اولیا و مربیان مقصد تعلیم و تربیت عالیه را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خلخال، حجت‌الاسلام امیر رشتبری شنبه در نشستی با مسئولان آموزش و پرورش و مربیان پرورشی مدارس خلخال اظهار داشت: مدارس و کلاس‌های درس پل ارتباطی محکمی بین دانش‌آموزان و جامعه هستند.

وی گفت: هر قدر این پل ارتباطی با احیای انجمن اولیا و مربیان و افزایش فعالیت این نهاد مدنی تقویت شود راه برای رسیدن خانواده و معلمان به اهداف عالیه تعلیم و تربیت هموارتر خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر تقویت انجمن اولیا و مربیان مدارس و انتخاب اولیای دلسوز و کارآمد برای این امر در هفته پیوند اولیا و مربیان ابراز داشت: هر اندازه که انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه قوی و کارآمد باشد معلمان و مدرسه نیز در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به همان اندازه تقویت شده و این دو نهاد اجتماعی خانه و مدرسه در کنار هم در تربیت فرزندان نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به پدران و مادران گفت: ساده زیستی و آغار زندگی با حداقل امکانات از خصوصیات زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که باید خانواده‌ها با الگو قرار دادن این زوج موفق زمینه را برای ساده زیستی خانواده و تربیت فرزندان صالح فراهم کنند.

وی اظهار داشت: خانواده‌ها با درک موقعیت جوانان در جامعه کنونی باید با پرهیز از تشریفات و چشم و هم‌چشمی مقدمات لازم برای تشکیل زندگی و ازدواج جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام رشتبری همچنین به حضور آگاهانه ملت مسلمان ایران به ویژه مردم آگاه و همیشه در صحنه خلخال در مقابل فتنه‌های استکبار در تحریم سایت اینترنتی گوگل اشاره کرد و افزود: مردم مسلمان ایران و شهرستان خلخال در پاسخ به جسارت دشمنان دین و اسلام و اقدام اخیر دشمن در توهین به پاک‌ترین شخصیت اسلام حضرت محمد (ص) با اتحاد و همدلی و با تحریم گوگل موجب افول رتبه این جستجوگر در سطح دنیا شدند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول