اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

اولیا‌ء و مربیان زمینه‌های رسیدن به کمال انسانی را مهیا کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی به مناسبت هفته‌ی پیوند اولیاء و مربیان با صدور پیامی اعلام کرد: اولیاء و مربیان زمینه‌های رسیدن به کمال انسانی را مهیا کنند.

اولیا‌ء و مربیان زمینه‌های رسیدن به کمال انسانی را مهیا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، محمد وحیدی در این پیام آورده است: از وظایف اولیاء و مربیان این است که بذر معرفت و روحیۀ تلاش و کوشش و دوری از یأس و ناامیدی را در اذهان فرزندان و دانش آموزان بکارند تا زمینه‌های رسیدن به کمال انسانی در افقی روشن و در سایه نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی ایران مهیا گردد.

این پیام می‌افزاید: ماه مهر آغازی است بر پیوند جامعه با نظام آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی پویا، تلاشگر، متدین، و هفته‌ی پیوند آغازی دوباره، بر رویش جوانه‌های امید در نظام تعلیم و تربیت با مشارکت اولیاء است.

این پیام تصریح می‌کند: اینک که خراسان‌شمالی باب الرضا (ع) هم‌زمان با ماه مهر و مهربانی با عطر حضور مقام عظمای ولایت معطر گشته و چشمان مشتاقانش روشن به جمال مبارک ولی امر مسلمین شده، مایۀ بسی مباهات است که حضور پر خیر و برکتش مصادف با هفته پیوند اولیاء و مربیان شده است.

در این پیام اضافه شده است: از فرمایشات گهربار رهبر فرزانۀ انقلاب که در دیدار با خیل عظیم همکاران فرهنگی و سایر مردم ولایت‌مدار استان ایراد کردند، درس گرفته و سرمشق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود قرار خواهیم داد که فرمودند: «اساسی‌ترین نیاز کشور، ایجاد روحیۀ امید به آینده، نشاط و خودباوری در نسل جوان است.»

این پیام ادامه داده است: ماه مهر آغازی است بر پیوند جامعه با نظام آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی پویا، تلاشگر، متدین و هفته‌ی پیوند آغازی دوباره، بر رویش جوانه‌های امید در نظام تعلیم و تربیت با مشارکت اولیاست.

این پیام تصریح می‌کند: همه دست اندرکاران کاروان تعلیم و تربیت باید برای رسیدن به حیات طیبه تلاش و مشارکت کنند، مشارکتی همسو با اهداف تعلیم و تربیت اسلامی که موجبات رشد و تعالی انسانی را با رعایت عدالت آموزشی و پرورشی فراهم آورند. بدون شک والدین و معلمان، می‌توانند با استفاده از دستورات اولیاء الهی و آموزه‌های دینی فرزندانی اندیشمند، متفکر و بر مدار توحید پرورش دهند.

این پیام آورده است: از وظایف اولیاء و مربیان این است که بذر معرفت و روحیۀ تلاش و کوشش و دوری از یأس و نا امیدی را در اذهان فرزندان و دانش آموزان بکارند تا زمینه‌های رسیدن به کمال انسانی در افقی روشن و در سایه نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی ایران مهیا گردد.

این پیام خاطرنشان می‌کند: ضمن تبریک «هفته‌ی پیوند اولیاء و مربیان» و تقدیر از مدیران پر تلاش و بزرگوار در تشکیل انجمن‌های اولیاء و مربیان مدارس، امیدواریم در سالی که مزین به شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی "است، با همراهی و همدلی یکدیگر و با توکل بر خداوند منان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شاهد رشد و توفیقات علمی و فرهنگی فرزندان باشیم.

انتهای پیام/ش30.ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول