اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان

انجمن‌های برتر اولیا و مربیان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان، اعضای انجمن‌های برتر اولیا و مربیان مدارس قم در مراسمی با حضور امام جمعه قم تجلیل شدند.

انجمن‌های برتر اولیا و مربیان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان صبح امروز در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم، مسئولان آموزش و پرورش استان قم و جمعی از دانش‌آموزان و والدین آنها شرکت داشتند.

امام جمعه قم در این مراسم با یادآوری اهمیت موضوع تربیت در جامعه اسلامی بر همکاری اولیا و مربیان در این زمینه تاکید کرد.

در قسمت دیگری از این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نقش اولیا در بهتر پیش رفتن مسائل تربیتی در مدرسه گفت: اگر اولیا فعالیت‌های فرزندان خود را زیر نظر داشته و روند پیشرفت آنان را در مسائل آموزشی و تربیتی دنبال کنند، بسیاری از برنامه‌های تربیتی و آموزشی مدارس بهتر پیش می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش هیچ‌گاه ادعا نکرده که به تنهایی می‌تواند تعلیم و تربیت را در مدارس به نحو مطلوب پیگیری کند.

در پایان این مراسم جمعی از اعضای انجمن‌های برگزیده اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان قم با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

ابوالفضل وکیلی، سلیمان عسکری، کریم رضازاده، اصغر موثق، محمدعلی حجازی‌فرد، عباسعلی داراب‌خانی، ودود پیرامون و سیدحسین شاه‌آبادی از اعضای این انجمن‌ها بودند که از آنان تجلیل شد.

انجمن اولیا و مربیان یکی از تشکل‌های مردمی است که اینک بیش از 50 سال از تأسیس آن در ایران می‌گذرد. این انجمن بر اساس توصیه کنفدراسیون آموزش اولیا، وابسته به یونسکو، با عنوان انجمن خانه و مدرسه در ایران تشکیل شد و از همان زمان با نام انجمن‌های خانه و مدرسه به انجام وظایف خود پرداخت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول