اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

برای برد به میدان می‌رویم/ مقابل صبای قم بازی هجومی به نمایش می‌گذاریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: کسب سه امتیاز همراه با ارائه یک بازی هجومی و جذاب هدف تیم ما در بازی مقابل صبای قم خواهد بود.

برای برد به میدان می‌رویم/ مقابل صبای قم بازی هجومی به نمایش می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم زلاتکو کرانچار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش با صبای قم اظهار کرد: باخت به الاهلی عربستان را کاملاً فراموش کرده‌ایم و می‌خواهیم از این به بعد تمام تمرکز خود را بر روی قهرمانی مجدد در لیگ برتر ایران صرف کنیم.

وی ادامه داد: اینکه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع چهار قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و قهرمان دوره قبل محسوب می‌شود، موجب سنگینی رسالت بازیکنان تیم ما شده و همین امر کار ما را در مقابل حریفان سخت‌تر از حد تصور می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان افزود: به هر حال این موضوعی است که انگیزه بازیکنان ما را نیز مقابل رقبای لیگ برتری خود افزایش می‌دهد و به همین خاطر تک تک بازیکنان سپاهان نسبت به حساسیت دیدار با صبای قم آگاهی دارند.

وی یادآور شد: سابقه هر دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نشان می‌دهد که دو تیم به دنبال ارائه فوتبالی زیبا و کسب نتیجه در میدان مسابقه هستند به همین خاطر تصور می‌کنم بازی خوبی را از دو مدعی شاهد باشیم.

کرانچار که پیش از این در سال 89 با مربیگری پرسپولیس تهران به قم آمده است، اضافه کرد: ما بعد از بازی با الاهلی عربستان که به شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انجامید، از تعطیلی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به خاطر بازی با کره جنوبی به منظور سر و سامان دادن به وضعیت تیم به خوبی استفاده کردیم.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم‌اکنون با کسب 20 امتیاز از 10 مسابقه صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و صبای قم با کسب 15 امتیاز از 11 بازی در مکان دهم جای دارد.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را محسن قهرمانی از ساعت 16 و 50 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم سوت می‌زند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول