اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور

شهرداری اراک در مقابل تیم قعرنشین جدول تن به شکست داد

خبرگزاری فارس: در هفته ششم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری اراک به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز که در قعر جدول قرار داشت رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

شهرداری اراک در مقابل تیم قعرنشین جدول تن به شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهرداری اراک در ورزشگاه تختی تبریز میهمان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز بود که پس از باخت در مقابل میزبان خود با دست خالی به اراک بازگشت.

بر اساس این گزارش علیرغم جریان بازی و فشار مستمر بازیکنان شهرداری بر دروازه میزبان، ماشین‌سازی تنها دل به استفاده از ضد حملات بسته بود.

با وجود چندین موقعیت خطرناک که بازیکنان شهرداری اراک در دقایق 14 ، 21 و 44 روی دروازه ماشین‌سازی خلق کردند و از این موقعیت‌ها نتوانستند استفاده کنند در نهایت با تک گل قادر افکاری در دقیقه 91 و در وقت اضافه 3 امتیاز این دیدار را به میزبان خود واگذار کردند.

در این دیدار که به قضاوت حامد اسمخانی با کمک‌های مهدی ناصحی و علی دودانگه و علی احمدی برگزار شد برای تیم فوتبال شهرداری اراک محسن الیاسی، محسن حنیفی، میلاد رخشان، مهدی کریمی، محمد صفری، محمود ندایی، سعیدبیگی، حمید شرفی، جواد ماهری، علی عبادی و مجتبی قربانی به میدان رفتند و در دقایق 58 و 67 به ترتیب احمد پاسی و احمد عرب‌زاد جایگزین مجتبی قربانی و جواد ماهری شدند.

در ترکیب ماشین‌سازی تبریز حجت نورالله‌زاده، توحید گوجاری، رامین محمدپور، امیر قورشچی، علیرضا عبادی، قادر افکار، مصطفی بابازاده، مصطفی چترآبگون، سیامک درگاهی، داود فرج‌زاده و ابراهیم عبداللهی به میدان رفتند و به ترتیب در دقایق 55 و 91 سیامک درگاهی و مصطفی چترآبگون جایگزین حسین پوراسدالله و ناصر خبازی شدند.

در این دیدار علی عبادی، محمد صفری، میلاد رخشان و سعید بیگی از تیم شهرداری اراک از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند همچنین پس از سوت پایان این دیدار داور مسابقه به علی عبادی از شهرداری اراک کارت قرمز داد.

پس از این دیدار شهرداری 8 امتیازی ماند و با 4 پله سقوط به رده نهم جدول رسید تا برای جبران امتیاز از دست رفته چشم به دیدار هفته آینده خود با نساجی مازندران در اراک داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول