اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت بجنورد معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیر کل زندان‌های استان خراسان‌شمالی رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت بجنورد معرفی شد.

رئیس کانون اصلاح و تربیت بجنورد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان‌شمالی در این مراسم مدیرکل زندان‌های استان ضمن برشمردن اهمیت امور اصلاحی و تربیتی در کانون اصلاح و تربیت گفت: آسیب‌های اجتماعی و بزه‌کاری در جامعه ما همواره مورد غفلت بوده و هیچ‌گاه به صورت ریشه‌ای علل و عوامل مورد کنکاش قرار نگرفته است.

محمدعلی بلوکی گفت: افزایش بزه‌کاری به خصوص در نسل جوان، همواره همچون سایه‌ای نسل جوان را تهدید و در فرصت مناسب آنان را گرفتار و طی سالیان متمادی رها نخواهد کرد.

وی نقش اصلاحی کانون اصلاح و تربیت را برشمرد و افزود: خانواده مهم‌ترین نقش را در تعلیم و تربیت انسان دارد به طوری که طی بررسی‌ها انجام شده اکثر مددجویان کانون اصلاح و تربیت از خانواده‌های بدسرپرست می‌باشند.

مدیرکل زندان‌های خراسان‌شمالی اظهار کرد: بر همین اساس افرادی که به عنوان مربی در کانون‌های اصلاح و تربیت مشغول ارائه خدمات می‌باشند وظیفه سنگینی را برای اصلاح و تربیت داشته و باید به شیوه‌های علمی تعلیم و تربیت تسلط کامل داشته باشند.

وی از نسل جوان به عنوان نیروهای مولد و کارآمد در جامعه یاد کرد و خاطرنشان ساخت: این وظیفه ما است تا با انجام امور فرهنگی و تربیتی و ارائه خدمات روان‌شناختی، اشتغال و حرفه‌آموزی، زمینه بازگشت سعادتمندانه این مددجویان را به بستر اجتماع فراهم نماییم.

به گزارش فارس در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات ولی ا... صابری رئیس پیشین کانون اصلاح و تربیت بجنورد ،علی‌اصغر سجادی به عنوان رئیس جدید  این کانون معرفی شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول