اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس خواستار شد

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شوش

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس خواستار افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور این شهر شد و بر ارتقاء کیفی آموزش در این دانشگاه تأکید کرد.

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام‌نور شوش

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور یکی از خواسته‌های مردم در این شهرستان است و مسئولان عالی دانشگاه باید در این راستا تلاش بیشتری کنند.

وی به دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور کشور اشاره کرد و گفت: در مذاکره با این مقام مسئول، درخواست افزایش رشته‌های کاربردی را برای این شهرستان تقدیم کرده‌ام.

نماینده مردم شوش در مجلس بیان کرد: دانشگاه پیام نور شوش باید در اسرع وقت توسعه یابد و از واحد به مرکز تبدیل شود و به منظور افزایش سطح خدمات ارائه شده به دانشجویان و ارتقای سطح فرهنگی این دانشگاه در آینده نزدیک ساختمان فرهنگی این دانشگاه نیز احداث می‌شود.

نوری با اشاره به استعدادهای موجود در شوش افزود: این شهرستان از نظر کشاورزی قطبی در خوزستان است و به این دلیل باید دانشکده کشاورزی دانشگاه پیام نور شوش راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشگاه پیام نور واحد شوش با 12 رشته بیش از 2 هزار و 200 دانشجو دارد

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول