اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار شهرکرد

ساختمان ‌دانشگاه پیام‌نور شهرکرد کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرکرد با کاربری آموزشی، اداری، فرهنگی و آزمایشگاهی با حضور فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولان کلنگ‌زنی شد.

ساختمان ‌دانشگاه پیام‌نور شهرکرد کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست دانشگاه پیام‌نور شهرکرد بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان آموزشی این دانشگاه در جمع خبرنگاران، از آغاز ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته از نهم مهرماه خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته از فردا نهم مهرماه آغاز و تا شانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

محمد قلمکاریان افزود: همچنین ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد از تاریخ دوازدهم مهر آغاز و تا بیستم مهرماه ادامه خواهد داشت.

قلمکاریان از جذب 325 دانشجوی کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور در سه رشته ریاضی، جغرافیا و ادبیات در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد ادامه داد: در کتابخانه این دانشگاه بیش از 30 هزار جلد نگهداری می‎شود که با توجه به اهمیت کتابخوانی در سال‌جاری بیش از 10 میلیون تومان صرف خرید کتاب شد.

وی ادامه داد: کتابخانه دیجیتال با بیش از 10 سیستم نیز در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.

قلمکاریان با اشاره به بالا بودن آمار قبولی دانشجویان پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه، گفت: پس از دانشگاه دولتی بیشترین آمار قبولی در مقطع کارشناسی ارشد متعلق به دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور است که دانشجو محور بودن این سیستم موجب شده است تا خودباوری دانشجویان تقویت شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور شهرکرد از احداث لابراتور زبان این دانشگاه خبر داد و گفت: این آزمایشگاه با 35 کابین مجهز به جدیدترین سامانه است و همچنین چهار سایت که مجهز به 60 سیستم جدید شدند.

ساختمان 3 هزار و 852 متری دانشگاه پیام نور شهرکرد با کاربری آموزشی، اداری، فرهنگی و آزمایشگاهی با حضور فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول