اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

تحریم‌ها فرصتی برای توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها فرصت مناسبی است که وابستگی کشور به درآمدهای نفتی را کاهش داده و کشور را بیش از پیش توسعه دهیم.

تحریم‌ها فرصتی برای توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تقاطع‌های غیرهمسطح ارتباطات، نصر و سرداران و همچنین بوستان «آفرینش» به عنوان بزرگ‌ترین بوستان درون‌ شهری قزوین با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، احمد عجم استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی در قزوین افتتاح شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در این مراسم اظهار کرد: علم، دین و تجربه سه عنصر در پیشرفت و رشد هستند که موجب تحول در استان قزوین نیز شده است.

وی با بیان اینکه بدون درآمدهای نفتی نیز می‌توان توسعه پیدا کرد، افزود: با ایجاد درآمدهای غیرنفتی نیز می‌توان سبب رشد و توسعه شهرها شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه شهرها مقدمه‌ای برای تعالی انسان‌ است، تصریح کرد: توسعه و رشد شهری بستری برای تعالی انسان است و در استان قزوین با توجه به زمینه فرهنگی که دارد، این مهم به خوبی مدنظر قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد عنوان کرد: ریشه تحولات شهری در واگذاری مدیریت و اداره شهرها به دست مردم است.

این مسئول ضریب موفقیت در مدیریت شهری قزوین را مطلوب دانست و اذعان کرد: قزوین در زمینه مدیریت شهری موفق عمل کرده که این نشان‌دهنده حسن انتخاب مردم قزوین است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته بیان کرد: بودجه شهرداری قزوین با احتساب بخش خصوص رشد خوبی را نسبت به سال گذشته داشته است.

ابوترابی‌فرد یادآور شد: ایران امروز باید از تحریم‌ها استفاده کند و این فرصت مناسبی است که وابستگی کشور به درآمد‌های غیرنفتی را کاهش داده و کشور را بیش از پیش توسعه دهیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول