اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی به چابک شدن اقتصاد اردبیل کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی به چابک شدن اقتصاد در حال توسعه استان اردبیل کمک موثر می‌کند.

سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی به چابک شدن اقتصاد اردبیل کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در استان اردبیل برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی شاهد هستیم که در این زمنیه اقدامات و فعالیت‌های چشم‌گیری نیز در حال جذب و بررسی پرونده‌ها در قالب ستاد سرمایه‌گذاری استان است.

وی از رایزنی‌های صورت گرفته برای کاهش زمان صدور مجوزها خبر داد و گفت: ما با دستگاه‌های ذیربط در حوزه صنعت، تجارت و بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و همچنین بانک‌های عامل تفاهمنامه‌ای را به امضا رساندیم تا پروسه زمانی صدور مجوزها را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال خبر داد.

این مسئول بیان داشت: در این همایش دو روزه که روزهای ششم و هفتم آبان‌ماه برگزار می‌شود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جنوب استان اردبیل به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل نیز از پرداخت تسهیلات در قالب صیانت از تولید با عنوان سرمایه در گردش برای واحدهای مشکل‌دار خبر داد و گفت: این تسهیلات با سود هفت درصد از طرف بانک‌ها پرداخت می‌شود تا تولیدکنندگان بتوانند به تقویت و رونق دادن تولید خود همت کنند.

وی بیان داشت: ما آمادگی داریم 500 میلیون تومان به عنوان تسهیلات سرمایه در گردش از محل صیانت از تولید در اختیار شرکت «پویا پارسیان برودت اردبیل» قرار دهیم تا ضمن استمهال بدهی معوقه تولید خود را رونق بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه درخواست شش شرکت سرمایه‌گذاری برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و صدور مجوز برای فعالیت اقتصادی و تولیدی مطرح شد که مسئله شرکت پالایشگاه انرژی‌های نوین سبلان علیرغم دریافت جواز تاسیس در تولید اسیدلاکتیک از آب پنیر که با مشکل دریافت تسهیلات و ورود به سامانه بهین‌یاب روبروست حل شده و مقرر شد در چهار روز آینده ضمن پاسخ نهایی به استعلامات بانک ملی نحوه پرداخت تسهیلات به این شرکت مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه موضوع سرمایه‌گذاری پویا پارسیان برودت اردبیل، طرح همرنگ، سرمایه‌گذاری آرین، طرح دورنما و طرح دو نفر از سرمایه‌‌گذاران بخش خصوصی مطرح شد که اعضا در مورد آن بحث و بررسی کرده و تصمیم گرفتند تسهیلات مورد نیاز از سوی بانک‌ها تامین و پرداخت شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول