اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر:

اقتصاد مقاومتی با نوآوری در تولید محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی و نوآوری در این بخش بیش از پیش محقق می‌شود.

اقتصاد مقاومتی با نوآوری در تولید محقق می‌شود

نجم بیت چنعان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در بخش‌های مختلف اقتصادی و تجاری اظهار کرد: با اعمال تحریم‌ها به کشور ما، بسیاری از بخش‌های تجاری، اقتصادی و به مراتب اجتماعی کشور ما تحت شعاع این امر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران سال‌هاست که در تحریم بوده و این مسئله مربوط به یکی دو سال اخیر نیست، افزود: کشور خودکفای ایران اسلامی در طی سالیان متمادی با تکیه بر ایمان و اراده استوار خود در برابر همه هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی ایستاده و در این مسیر با همراهی مردم به مسیر مقاومت خود ادامه می‌دهد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر خاطرنشان کرد:  از آن‌جایی که کشور ما تجربه بالایی در این زمینه دارد این‌بار نیز در برابر تحریم‌ها راه برون رفت را پیدا کرده و بر مشکلات اقتصادی فائق می‌آید.

*هدف از تحریم‌ها، محصور کردن ایران و ایرانیان است

وی هدف از تحریم‌های اعمال شده بر کشورمان را منزوی کردن ایران و ایرانیان دانست و اضافه کرد: دشمنان کشورمان می‌خواهند در یک زاویه محصور بوده و ما باید با درایت و تیزبینی بار دیگر این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

بیت چنعان با بیان اینکه مسائل اقتصادی امروز دستخوش چالش‌هایی است، گفت: در این راستا همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر از انباشته شدن مشکلات اقتصادی بکاهند و بخش تولیدی کشور را بیش از پیش فعال کنند.

وی ادامه داد: جایگزین کردن اقلام داخلی به‌جای اقلام خارجی راهکار بسیار مؤثری در خنثی کردن تحریم‌ها بوده که البته شهروندان نیز باید در این خصوص بازار و تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر در پایان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید داخلی و نوآوری در این بخش بیش از پیش محقق می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول