اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

اقتصاد مقاومتی یعنی قناعت و رواج اخلاق اقتصادی در جامعه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: منظور از اقتصاد مقاومتی عدم استفاده از امکانات نیست بلکه قناعت و رواج اخلاق اقتصادی در جامعه است.

اقتصاد مقاومتی یعنی قناعت و رواج اخلاق اقتصادی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست بسیجیان و پاسداران در برازجان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در راستای موفقیت‌های نظام تلاش و فعالیت داشته‌اند و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط بسیج بوده‌ایم که امیدوار هستیم تداوم یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی قناعت و رواج اخلاق اقتصادی در جامعه خاطر نشان کرد: منظور از اقتصاد مقاومتی عدم استفاده از امکانات نیست بلکه قناعت و رواج اخلاق اقتصادی در جامعه است.

هاشمی به فتنه 88 اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران تاکنون فتنه‌های سخت فراوانی از جمله فتنه سال 1388 را پشت سر گذاشته که با بصیرت و آگاهی، این فتنه اقتصادی را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به مراجعه برخی افراد به شبکه‌های خبری دشمن و نشر برخی اخبار کذب تصریح کرد: در طول عمر انقلاب دشمن همیشه با به راه انداختن جنگ تبلیغاتی و نشر اخبار کذب سعی در مغشوش کردن افکار عمومی جامعه و خراب جلوه دادن اوضاع اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایران داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و تحلیل و بررسی اوضاع اقتصادی و سیاسی کنونی کشور اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی همان رعایت اخلاق اقتصاد اسلامی و رعایت این اخلاق در مسائل اقتصادی، همان اسلوب اسلام در بحث اقتصاد است.

هاشمی بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای ایران اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول