اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری 50 نشست عملیاتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سپاه فتح

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شروع کار سپاه فتح استان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری 14 فروردین سال جاری بوده و تا امروز قریب 50 جلسه مهم با موضوع مقاومت اقتصادی برگزار شد.

برگزاری 50 نشست عملیاتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سپاه فتح

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری ظهر امروز در همایش منطقه‌ای تولید ملی در یاسوج با اشاره به تحریم‌ها و مقاومت‌های اقتصادی صورت گرفته، اظهار کرد: مسئله تحریم کشتی‌های نفت‌کش توسط استکبار جهانی با حذف بیمه کشتی‌رانی از سوی آن‌ها برطرف شد و خود مسئولان به تقبل بیمه آنها رضایت دادند.

فرمانده سپاه فتح به تحریم معاملات ارزی از سوی دشمن اشاره کرد و گفت: آنها در صدد بودند از فعالیت بانک‌هایی که مسئولیت تبادل ارز کشور را بر عهده داشتند جلوگیری به عمل آورند که خوشبختانه با اعترافی که خود آن‌ها در راستای تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور داشتند راه به جایی نبردند.

این مسئول اظهار کرد: ما در تولیدات مختلف علمی از جمله تکنولوژی‌های روز دنیا چون علم پزشکی، نظامی و ... توسعه و پیشرفت بالایی را داشتیم چنان‌چه در فناوری نانو ما کشور چهارم دنیا و تأمین‌کننده سه درصد محصولات نانو در جهان هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد رهبری ولی‌فقیه را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: با نامگذاری‌های به جای مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر در راستای پیشبرد اقتصاد کشور مردم را به آگاهی و بصیرت والایی هدایت کردند.

وی به حرکت‌های انقلابی مردم جهت مبارزه با ایده‌های شوم دشمن علیه کشور پرداخت و بیان کرد: جهت مقابله با جنگ نرم و جنگ اقتصادی در برابر افکار شوم استکبار جهانی باید به سمت کار و تلاش مضاعف و حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حرکت کنیم.

امیری به لبیک کارکنان سپاه فتح استان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و اذعان داشت: شروع کار سپاه فتح استان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری 14 فروردین سال جاری بوده و تا به امروز قریب 50 جلسه مهم با موضوع مقاومت اقتصادی برگزار شد.

این مسئول استانی از فعالیت‌های سپاه فتح در موضوع پرورش طیور و کارهای کشاورزی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: سپاه فتح استان پادگانی متروکه و بدون استفاده داشت که با ماشین‌آلاتی که در اختیار داشتیم 60 هکتار از آن را به کار کشت گندم اختصاص داده و مابقی آن را جهت پرورش 15 هزار قطعه مرغ صنعتی و 35 هزار قطعه مرغ بومی ساماندهی کردیم.

امیری در ادامه افزود: استفاده از این فضاها در سپاه فتح استان بسیار موفقیت‌آمیز بوده و چیزی حدود 100 نفر از فارغ‌التحصیلان در بخش دام و کشاورزی صاحب شغل شدند.

فرمانده سپاه فتح استان از پرورش آبزیان و ماهیان سردآبی در این مرکز خبر داد و عنوان کرد: سپاه فتح استان در قسمت آبزیان و ماهیان سردآبی هزار و 50 تن تولید داشته و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک به 3 هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از لرستان و چهارمحال و بختیاری رتبه سوم کشور در پرورش آبزیان و ماهیان سردآبی را به خود اختصاص داده است که با توجه به ظرفیت‌های بالا از نظر شرایط آب و هوایی می‌تواند به رتبه اول ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول