اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

‌منزلت شهدا‌ قابل توصیف نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ارزش و منزلت شهدا را با هیچ روش و ابزار مادی نمی‌توان توصیف کرد.

‌منزلت شهدا‌ قابل توصیف نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عصر امروز در راستای تجلیل از خانواده معظم شهیدان ‌و به منظور زنده نگهداشتن یاد، نام و خاطره دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، دیدار هفتگی مسئولان شهرستان با خانواده شهدا از خانواده دو شهید‌ محمدی در روستان کهن ‌انجام شد.

فرماندار کوهبنان در این بازدید با دلجویی از خانواده معظم شهیدان محمد و حسین محمدی با تأکید بر حفظ ارزش‌ها ‌همچنین جایگاه و منزلت شهدا اظهار داشت: با توجه به جایگاه شهدا در نزد پروردگار‌ ارزش و منزلت آنان را نمی‌توان با هیچ روش و ابزار مادی توصیف کرد.

منصور متقی دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا را یکی از وظایف اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: با توجه به توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری‌ دلجویی از خانواده معظم شهدا مختص یک روز خاص نیست و این دیدارها باید به صورت مستمر و همیشگی صورت پذیرد تا بتوانیم از این طریق، بخشی از دینمان را به خانواده شهدا ادا کنیم.

وی با درخواست علو درجات برای شهدای گرانقدر، حفظ و بقای نظام مقدس اسلامی را در گرو احیای نام و یاد شهدا دانست و برای خانواده‌های آنان از خداوند صبر جمیل را خواستار شد.

متقی ابراز داشت: وظیفه همه ما زنده نگهداشتن یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها و ادای احترام به خانواده معظم شهداست، پس دعا کنیم‌ که خداوند متعال به همه ما توفیق قدردانی از خانواده معظم شهدا و ادامه دادن راه شهیدان را عنایت کند تا در قیامت شرمنده شهدا و امام شهیدان نباشیم.

وی بیان داشت: امروز همه وظیفه دارند در راستای مسیر شهدا گام برداشته و سیره آنان را در زندگی فردی و اجتماعی خود جاری و ساری کنند‌.

به گزارش فارس، در این بازدید با اهدای هدایا و لوح یادبود از خانواده معظم ‌شهیدان محمد و حسین محمدی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول